۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبر: 85275309
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان استان فارس منصوب شد

شیراز- ایرنا- طی حکمی از سوی شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت کشور، محمد زکی پور به عنوان نماینده این اتحادیه در استان فارس منصوب شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا از دفتر تحکیم وحدت فارس، دفتر تحکیم وحدت در چهار دهه فعالیت خود منشاء اقدامات بزرگ سیاسی و اجتماعی بوده و سال های درخشانی را پشت سر گذاشته است.

بر اساس این گزارش، از مهمترین اقدامات این مجموعه می توان به تسخیر سفارت آمریکا در تهران بعنوان لانه جاسوسی آمریکا در خاورمیانه، مدیریت انقلاب فرهنگی در دانشگاهها، مشارکت در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدایی از جمله شهید همت و شهید باکری و مشارکت فعال در هفتمین و هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

این گزارش می افزاید: اصلاح جامعه بر طبق دستورات اسلام، تلاش در ایجاد دوستی و اتحاد بین افراد مسلمان به ویژه جوانان روشنفکر، انتشار حقایق اسلامی به وسیله ایجاد موسسه های تبلیغات و نشر مطبوعات و مبارزه با خرافات از جمله اهداف دفتر تحکیم وحدت است.

از جمله سوابق محمد زکی پور می توان به نمایندگی اسبق فارس در مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، نایب رییس مجامع دانش آموزی فارس، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس، مسئول گروه مردمی سفیران صالحین در استان فارس، دبیر شورای سیاستگذاری گام دوم انقلاب اسلامی فارس و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی شیراز اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha