مشکل اعتبارات کارخانه لاستیک‌سازی و یخچال‌سازی خرم‌آباد برطرف شد

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: مشکل اعتبارات و ارایه تسهیلات به کارخانه لاستیک‌سازی و یخچال‌سازی خرم‌آباد برطرف شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در دیدار با علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور اظهار کرد: کلنگ کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد در سال ۱۳۹۴ بر زمین زده شد و جز مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان است.

وی افزود: فاز اول این کارخانه با هدف تولید ۶۰۰ هزار حلقه در سال با مبلغ یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال از محل منابع بانک صنعت و معدن مصوب شده است.

استاندار لرستان یادآور شد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته نخستین قسط تسهیلات تا پایان سال جاری با توجه به ارائه مستندات مورد نیاز از سوی سرمایه‌گذار پرداخت خواهد شد.

زیویار به مرتفع شدن مشکلات اعتباری یخچال‌سازی خرم‌آباد نیز اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به بازدید رئیس جمهور از این کارخانه و دستور ایشان برای راه‌اندازی این واحد براساس پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف راه‌اندازی به منظور تولید پنج محصول لوازم خانگی در این کارخانه مشکلات و مسائل مورد نیاز برای تامین تسهیلات مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به ارائه مستندات از سوی سرمایه‌گذار مقرر شد که طرح مورد پذیرش اولیه قرار بگیرد و ضمن ارائه مستندات مورد نیاز دیگر، زمینه پرداخت تسهیلات برای این واحد نیز فراهم

شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha