شهرداری گنبدکاووس برای پیروزی در لیگ برتر والیبال به حمایت هواداران نیاز دارد

گنبدکاووس- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس از آمادگی تیمش برای کسب نخستین پیروزی در لیگ امسال مقابل شهرداری ارومیه خبر داد و گفت: برای رسیدن به این هدف، به حمایت پرشور تماشاگران نیاز داریم.

رحمان رئوفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باخت در ۲ بازی قبلی، شرایط روحی و روانی بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد اما در بازی فردا با غلبه بر آن‌ها و آمادگی کامل از میهمان ارومیه‌ای میزبانی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به امتیاز میزبانی، حضور هواداران و همچنین بهسازی سالن المپیک این شهر و نصب کفپوش استاندارد، شرایط برای ارایه یک بازی زیبا و رسیدن به پیروزی در بازی فردا فراهم است.

رئوفی ادامه داد: شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه به لحاظ فنی در یک سطح قرار دارند و با توجه به شکست هر 2 تیم در 2 بازی اول لیگ امسال، بازی فردا بسیار حساس خواهد بود.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس تاکید کرد: نیمی از بازیکنان تیم ما جوان هستند و نیاز به حمایت تماشاگران دارند تا با انرژی مثبت، بازی خوب و منجر به پیروزی ارائه کنند.

وی گفت: هواداران باید صبور باشند و با حمایت همه جانبه از تیم شهرداری گنبدکاووس، شرایط را برای کسب پیروزی به‌خصوص در بازی‌های خانگی فراهم کنند.

رئوفی همچنین با اشاره به جذب آرمان صالحی از ملی پوشان والیبال کشور درتیم شهرداری ارومیه اضافه کرد: معلوم نیست چرا فدراسیون بر خلاف قانون مجوز جذب این بازیکن را در هفته سوم صادر کرده است.

وی افزود: یونس قلیچ‌نیازی تنها بازیکن مصدوم شهرداری گنبدکاووس برای بازی فردا است که از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده و نمی‌توانیم از او به صورت کامل استفاده کنیم.

مطابق اعلام باشگاه شهرداری گنبدکاووس تماشای بازی فردای این تیم مقابل شهرداری ارومیه در سالن المپیک این شهر رایگان است.

مطابق اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال، قضاوت بازی فردا ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و ارومیه برعهده مسعود ذوقی به عنوان داور اول و حامد آقابراری به‌عنوان داور دوم است.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در 2 بازی اول خود در لیگ امسال مقابل ایفاسرام اردکان و هورسان رامسر شکست خورد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha