۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85276199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات آبرسانی به ۲ روستای کبودرآهنگ آغاز شد

۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبر: 85276199
عملیات آبرسانی به ۲ روستای کبودرآهنگ آغاز شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای طاس تپه و اقچلو از توابع شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

فرهاد بختیاری فر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ادامه انجام پروژه های جهاد آبرسانی با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با هدف محرومیت زدایی و آبرسانی به روستاها، عملیات لوله گذاری و آبرسانی به ۲ روستای شهرستان کبودرآهنگ با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه به منظور انتقال آب از مجتمع آبرسانی عظیم دره به این ۲ روستا ۱۳ کیلومتر خط انتقال آب اجرا خواهد شد گفت: تاکنون حدود چهار کیلومتر عملیات لوله گذاری انجام شده است.

بختیاری فر ادامه داد: اعتبار پیش بینی شده برای انجام این پروژه بیش از ۲۲ میلیارد ریال است که با انجام این پروژه، روستاهای طاس تپه و اقچلو با جمعیت ۷۴۷ نفر از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

پروژه های جهاد آبرسانی استان همدان که با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی و شرکت آبفای استان با هدف آبرسانی به ۱۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار با اعتباری بالغ بر ۵۰۹ میلیارد تومان در سطح استان در حال انجام است که تاکنون به ۶۰ روستا آبرسانی شده است.

استان همدان یک هزار و ۷۲ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارد که از این تعداد حدود ۸۳۰ روستا از خدمات آبفا بهره مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha