۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85276423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام مرکز فوریت‌های پلیس قزوین به ۱۴۴ درخواست پیامکی

قزوین - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین از اعزام نیروهای مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به ۱۴۴ درخواست پیامکی طی سال جاری خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل قلی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از این تعداد درخواست‌ها ۸۸ عملیات قابل رسیدگی بود و مابقی درخواست‌های پیامکی نیز در حیطه وظایف پلیس نبوده که متقاضیان برای انجام مراحل بعدی راهنمایی و ارشاد شدند.

وی با بیان اینکه امکان تماس با مرکز ۱۱۰ به شکل پیامکی برای افراد در شرایط خاص تعبیه شده است، یادآور شد: پلیس این امکان را فراهم کرده تا افراد سخت بیان یا معلولان و همچنین افرادی در شرایط خاص و بحرانی که امکان تماس تلفنی با ۱۱۰ را ندارند، به روش پیامکی پلیس را مطلع سازند.

سرهنگ قلی پور ادامه داد: پلیس به محض دریافت پیامک از افراد، سریعا احراز هویت کرده و با تعیین موقعیت جغرافیایی بلافاصله به محل درخواست اعزام می‌شود که استفاده از این روش باید در جامعه تبیین و ترویج شود.

به گفته این مسوول انتظامی، ایجاد بسترهای پلیس ۱۱۰ به روش پیامکی در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند و پاسخگو و با تاکید و اهتمام بر سرعت و دقت در تمام کشور اجرایی شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: برای ثبت درخواست به روش پیامکی در استان قزوین کافی است پیامک را به شماره ۱۱۰۲۸ ارسال کنید.

گفتنی است این شماره مختص به استان قزوین بوده و افراد در سایر استان‌ها باید بعد از عدد ۱۱۰ پیش شماره استان خود را وارد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha