۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85244725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بصیرت در رسانه به پیشگیری از جرایم سایبری منجر می‌شود

قزوین - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: بینش و بصیرت رسانه‌ای در جامعه امروز به آگاهی مردم منجر شده و به پیشگیری از جرایم سایبری منجر می‌شود.

به گزارش ایرنا،‌ سرهنگ رحیم خامدی روز یکشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین ضمن بیان این مطلب، افزود: امروز بزهکاران و مجرمان به لحاظ گستردگی فضای مجازی فعالیت بیشتری پیدا کرده‌اند که نقش رسانه‌ها در جلوگیری از فعالیت مجرمانه آنها بی بدیل است.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری پلیس و رسانه به ایجاد حس امنیت در مردم منجر می‌شود، تاکید کرد: دادن اطلاعات و هشدارهای پلیسی به مردم در بزنگاهای حساس و همچنین ارتباط بیشتر اهالی رسانه با دست اندرکاران حوزه امنیت می‌تواند فضای جامعه را برای مجرمان ناامن کند.

سرهنگ خامدی با بیان اینکه امروز ارتباط بسیار خوبی بین پلیس و اصحاب رسانه برقرار شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای جان بر کف فراجا به صورت شبانه روزی در حال خدمت به شهروندان هستند و رسانه‌ها باید این خدمات را به اطلاع مردم برسانند.

در ادامه این دیدار، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، یادآور شد: در شرایطی که این روزها فضای مجازی با ازدحام شایعات و اخبار جعلی مواجه شده است،‌ حضور رسانه در کنار پلیس می‌تواند به آگاهی بخش درست جامعه منجر شود.

رضا اسدی تصریح کرد: خوشبختانه کارهای گسترده و بسیار خوبی در حوزه پلیس صورت گرفته که این کارها را می توان با کمک ابزار رسانه‌ای و براساس منویات رهبر معظم انقلاب ‌برای جامعه تبیین کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha