۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85276733
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف کلاهبرداری پنج هزار میلیارد ریالی در البرز  

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز  از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری پنج هزار میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو با قیمت کارخانه در این استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار"حمید هداوند" روز سه شنبه گفت: به دنبال مراجعه چندین مالباخته به پلیس آگاهی و طرح شکایت در رابطه کلاهبرداری یک شرکت فروش لیزینگی خودرو با قیمت کارخانه و متواری شدن اعضای این شرکت، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با اشاره به شناسایی بیش از ۶۵۰ نفر مالباخته مرتبط با این پرونده، افزود: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که سردسته این باند کلاهبرداری با اجاره یک دفتر لوکس در شهر کرج و استخدام چندین نفر اقدام به دریافت مبالغی از شهروندان برای ثبت نام خودرو با قیمت کارخانه کردند.

هداوند افزود : این افراد ابتدا برای جلب اعتماد سوژه های خود چند خودرو را به نزدیکان خودشان تحویل و اقدام به تبلیغ گسترده این موضوع در فضای مجازی و بیلبورد های شهری نموده و پس از دریافت وجوه کلاهبرداری تحت عنوان پیش پرداخت دفتر خود را جمع و متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: با انجام تحقیقات گسترده از سوی کارآگاهان، طی چندین ماه ۲۰ نفر از اعضای این باند کلاهبرداری شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در استان های البرز و گیلان دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی ۶۵۰ مالباخته این پرونده، بیان کرد: ارزش کلاهبرداری های صورت توسط این باند بیش ازپنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.
کشف ۱۱۲ کیلوگرم تریاک در البرز

جانشین فرمانده انتظامی البرزاز کشف ۱۱۲ کیلو تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبرگفت: در پی اقدامات اطلاعاتی گسترده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر به استان البرز شناسایی و مشخص شد که این افراد با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حال انتقال مقدار قابل توجهی تریاک به استان البرز هستند.
وی افزود: در ادامه با ردگیری خودرو حامل مواد مخدر، ماموران در منطقه گرمدره کرج خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۱۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در این عملیات سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha