۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۷:۵۸
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85277217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۱۳ گروه جهادی در بجنورد فعال است 

۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۷:۵۸
کد خبر: 85277217
۹۱۳ گروه جهادی در بجنورد فعال است 

بجنورد-ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت: ۹۱۳ گروه جهادی در این شهرستان فعال است که با رویکرد انجام اقدامات و برنامه های محرومیت زدایی فعالیت دارند. 

سرهنگ عباسعلی ریحانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گروه های جهادی در این شهرستان شامل ۴۳۷ گروه جهادی محله محور و ۱۷۹ گروه جهادی جغرافیا محور است همچنین ۲۹۷ گروه جهادی با رویکرد فعالیت اجتماعی فعال است.

وی درباره فعالیت های گروه های جهادی در شهرستان گفت: یک سال گذشته ۴۲۱ پروژه در شهرستان بجنورد با همت این گروه ها اجرا شده است که اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری در ۱۵ روستا و آبرسانی به ۱۳ روستا از جمله آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد: یک سال اخیر ۲۰۹ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و محرومان شهرستان توزیع شده است همچنین در این مدت ۲۱ نفر از زندانیان با کمک بسیج سازندگی آزاد شد.

وی توزیع ۱۳۵ جهیزیه میان نوعروسان شهرستان را از دیگر فعالیت های گروه های جهادی عنوان کرد و افزود: فعالیت هایی یک سال اخیر نشان از هم افزایی موجود میان مسوولان در این شهرستان است که سبب شده تا این فعالیت ها اثر بخش باشد.

بر اساس این گزارش در مجموع در سال گذشته ۳۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha