۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85277248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی تیم ملی دو ومیدانی نابینایان: مدال‌های پاراآسیایی مقدمه‌ درخشش در پارالمپیک است

همدان- ایرنا- مربی تیم ملی دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، مقدمه‌ای برای درخشش در پارالمپیک ۲۰۲۴ فرانسه است.

مهدی رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دونده‌های ملی پوش اعزامی به پاراآسیایی مزد زحمات چندین ساله خود را با کسب نشان‌های رنگارنگ گرفتند و مردم به آن‌ها افتخار می‌کنند.

وی اضافه کرد: ملی پوشان کشورمان سال‌ها برای رسیدن به بهترین جایگاه پاراآسیایی تلاش کردند و اکنون وظیفه آن‌ها سنگین‌تر شده چرا که باید برای حضور قدرتمند در پارالمپیک برنامه ریزی کنند.

مربی تیم ملی دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور سطح مسابقات پاراآسیایی را بسیار فراتر از دوره قبل دانست و گفت: تمامی کشورها با آمادگی بسیار مطلوب در این رویداد حضور یافتند و رقابت برای ما بسیار حساس و سخت بود اما در نهایت ملی پوشان روسفید بازگشتند.

رحیمی خاطرنشان کرد: با تشخیص کادر فنی تیم ملی بنا شد ملی پوشان استراحت داشته باشند تا ضمن ریکاوری لازم، شرایط آن‌ها برای حضور در دور جدید اردوهای تیم ملی فراهم شود.

وی با قدردانی از عملکرد ۲ دونده ملی پوش همدانی گفت: مهرداد مرادی با ۲ نشان طلا در پاراآسیایی هانگژو شاهکار کرد و وحید علی نجیمی نیز با ۲ نشان نقره عملکرد بسیار خوبی داشت و به هر ۲ تبریک می‌گویم.

به گزارش ایرنا کاروان ورزش همدان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را مهرداد مرادی و وحید علی نجیمی در دو ومیدانی نابینایان، زهرا نجاتی عارف در والیبال نشسته، میلاد سوری و نعمت الله سرافراز در گلبال و فاطمه بیات در شطرنج تشکیل دادند ضمن اینکه مهدی رحیمی در دو ومیدانی، محمدکرم کولیوند در رشته گلبال و زهرا صادقیان در والیبال نشسته مربیان مستعد همدان در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی بودند.

سهم ورزشکاران همدانی اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین از مجموع ۱۳۶ مدال، ۶ نشان رنگارنگ بود که حدود پنج درصد از این تعداد مدال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha