پژوهشگران برتر شاغل در دستگاه‌های اجرایی فارس تجلیل می شوند

شیراز- ایرنا- سرپرست سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری فارس گفت: از پژوهشگران برتر شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان در قالب جشنواره ملی شهید فخری زاده تجلیل می شود.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، هادی بستام افزود: با توجه به اهمیت نقش پژوهش، فناوری و نوآوری و پیرو رهنمودهای آیت الله رئیسی در جلسه مردادماه سال گذشته شورای عالی علوم تحقیقات فناوری در خصوص توجه به کارمندان پژوهشگر شاغل در دستگاه های اجرایی، نخستین جشنواره ملی شهید فخری زاده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف این جشنواره ترویج فرهنگ پژوهش محوری و شناسایی و تجلیل از پژوهشگران برتر شاغل در دستگاه‌های اجرایی به منظور حل مسائل استانی و ملی است.

او اظهار کرد: بر این اساس، کارمندان رسمی، قراردادی، پیمانی و شرکتی دستگاه‌های اجرایی ماده پنج قانون خدمات کشوری، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها می‌توانند با ارسال سوابق و آثار پژوهشی، علمی و مقالات خود در این جشنواره شرکت کنند.

سرپرست سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری فارس گفت: پژوهشگران می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۵ آبان ماه جاری از طریق مراجعه به سامانه rtmz.ir به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بستام افزود: بهره مندی از توانمندی پژوهشگران دستگاه‌های اجرایی در حل مسائل، مشکلات و چالش‌های استانی و ملی، تهیه پایگاه اطلاعاتی پژوهشی و معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی کارکنان شاغل از دیگر اهداف این جشنواره ملی است.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای اطلاعات از معیارهای امتیاز دهی و انتخاب نفرات برگزیده به سامانه مذکور مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha