استاندار خراسان رضوی افزایش شعب اخذ رای در مشهد را خواستار شد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: باید زمینه بدون دغدغه رای دادن مردم با افزایش شعب اخذ رای و توزیع مناسب شعب فراهم شود.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد انتخابات شهرستان مشهد افزود: نباید مردم برای حضور در انتخابات دچار سردرگمی و یا بی‌نظمی در شعب اخذ رای شوند و بر همین اساس تعداد و توزیع شعب دارای اهمیت است.

وی ادامه داد: اگر مردم برای حضور در پای صندوق های رای دچار مشکل شوند نارضایتی پیش می آید و این موضوع در انتخابات پذیرفتنی نیست از این رو تا قبل از برگزاری انتخابات باید چند نمونه تمرین تخصصی برگزار شود و در زمان بروز مشکلات باید سریع تصمیم گیری کرد تا مشکلات به سرعت برطرف شود و برای این اقدام باید تمرین هایی انجام داد.

رییس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی گفت: حضور مردم در شعب اخذ رای باید همراه با احترام و تکریم باشد با این حال ممکن است بر اثر اخبار نادرست در فضای مجازی و یا به شکلی عامدانه خبری منتشر شود و بر همین اساس باید شبهات رفع و عملیلت روانی دشمن از همان محل شعبه اخذ رای خنثی شود و نباید تعللی در این بخش صورت بگیرد.

نظری افزود: رای مردم حق‌الناس است و باید برای تحقق آن زمینه را فراهم کرد تا در نهایت همزمان با برگزاری انتخابات جشن مشارکت در فضاهای مختلف برگزار شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه نیروی انسانی مستعد همراه با خلاقیت در شهرستان مشهد وجود دارد و می‌توان انتخابات خوبی برگزار کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: ۲ ماموریت امنیت و برگزاری انتخابات بر عهده مسوولان است زیرا در طول فعالیت دولت سیزدهم و با توجه به دستاوردها و افق‌های پیش‌رو، استکبار و معاندان سعی در نادیده‌گرفتن این دستاوردها با جنگ رسانه‌ای دارند.

نظری افزود:دشمن با هدف گرفتن صبر مردم و بر اساس اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد سعی کرد عملیات‌ روانی و میدانی ایجاد کند تا رابطه بین نظام و مردم را کاهش دهد و از همان زمان انتخابات به عنوان نماد مشارکت مردم را هدف قرار داد.

وی ادامه داد: انتخابات، تعیین سرنوشت مردم است و از این جهت حائز اهمیت است و ما مسوولان باید زمینه‌ای را فراهم کنیم که مردم با امنیت و سادگی اتصال خود را به نظام اسلامی به نمایش بگذارند و با رایی که می‌دهند سرنوشت خود را مشخص کنند.

وی تاکید کرد: نظرسنجی‌ها حاکی از حضور مردم و مشارکت آنان در انتخابات است و این نکته مثبتی به شمار می‌رود که ما مسوولان باید به آن توجه کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha