جهاد تبیین نقش مهمی در ایجاد شور و شوق انتخاباتی دارد

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و تبیین دستاوردهای نظام، ۲ مولفه مهم و سرنوشت‌ساز در تهییج و ایجاد شور و شوق انتخاباتی است.

به گزارش ایرنا، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تربت‌حیدریه افزود: کارگزاران نظام خطاب اصلی تحقق این ۲ مولفه مهم هستند.
وی بیان کرد: خدمت‌رسانی برای کسب اعتماد بیشتر مردم و به تبع آن بالا رفتن مشارکت حداکثری بسیار ارزشمند است و اینکه ارباب رجوع باور کند دنبال انجام کارش هستیم.
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: گام دوم برای افزایش مشارکت در انتخابات جهاد تبیین است که به عنوان یک واجب باید ابتدا به ساکن کارگزار نظام به آن‌ پایبند باشد و در عین حال باید روند ۴۴ سال خدمت‌رسانی نظام به مردم تبیین شود.

جهاد تبیین نقش مثبتی در شور و شوق انتخاباتی دارد

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مدیران اجرایی دستگاه‌ها گفت: مدیران با استناد به قانون، به هیچ وجه حق مداخله در انتخابات را ندارند و این خط قرمز ما است و به جد با این موضوع برخورد می‌شود.
طباطبایی تصریح کرد: روسای ادارات، بخشداران و فرمانداران به عنوان مجری انتخابات حق هیچ مداخله، «له یا علیه» کسی را حتی در ساعات غیراداری ندارند.
وی اضافه کرد: در شرایطی که نزدیک قله هستیم، باید شاخصه‌ها و دستاوردها را برای مجموعه و خانواده خودمان و همه اقشار مختلف مردم تبیین کنیم که کجا بودیم و به کجا رسیدیم، زیرا دشمن بدنبال آن است تا مردم را از آمدن‌ به پای صندوقهای رای مایوس کند.
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری با بیان اینکه اتفاقات اخیر در غزه، گواه اوج ددمنشی و ضعف صهیونیست‌هاست، گفت: مردمی که سلاحی برای دفاع ندارند را بمباران می‌کنند، چرا که قدرت مقابله با حماس را ندارند و از مردم بی‌گناه تلفات می‌گیرند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه در بررسی صلاحیت‌ها یقینا به اصل قانون عمل می‌شود، گفت: هیچ نقل قولی بدون مستندات، قابل پذیرش نیست.
علی‌اکبر کی‌پور افزود: با توجه به برگزاری جلسات خانگی مرسوم در آستانه انتخابات، مدیران دستگاه‌های اجرایی برای دور ماندن از مظان اتهام، از حضور در این جلسات به شدت اجتناب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha