۵۰ هزار گروه جهادی در سراسر کشور فعالیت می‌کنند

بجنورد-ایرنا- رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: ۵۰ هزار گروه جهادی از اقشار مختلف مردم در سطح استان‌ها تشکیل و سالانه در راستای تحقق اهداف بسیج فعالیت می کنند.

به گزارش ایرنا، سردار محمد زهرایی روز پنجشنبه در اجلاسیه مجمع جهادگران خراسان شمالی اظهار کرد: ۱۱۰ قرارگاه پهنه‌ای جهادی در سطح کشور با هدف ساماندهی و همبستگی قرارگاه‌های جهادی فعال است و با این رویکرد تمامی فعالیت های بسیج، منسجم و ساماندهی شده است.

وی افزود: تمامی قرارگاه‌های جهادی در سطح کشور به امکانات مورد نیاز تجهیز و سپاه استان ها نیز در این اقدام مهم ۵۰ درصد مشارکت کرده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه باید به استان های محروم نگاه ویژه ای شود افزود: این رویکرد به صورت عملیاتی اجرا می شود و این استان ها در اولویت قرار دارند.

وی گفت: تفاهم نامه پنج جانبه ای با نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد در راستای تقویت طرح های اقتصاد مقاومتی امضا شده و سعی داریم تا این طرح ها با مشارکت همدیگر تقویت شوند.

سردار زهرایی یادآور شد: به دنبال احیای طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج با سپاه هستیم و از گروه های جهادی نیز می خواهیم تا اولویت های محرومیت زدایی در بخش های تامین آب شرب، آبرسانی، ساخت مسکن محرومان، ایجاد پنل خورشیدی و سایر موارد را دنبال کنند.

۵۰ هزار گروه جهادی در سراسر کشور فعالیت می‌کنند

استکبار جهانی به دنبال شکستن استقامت غزه

رییس سازمان بسیج سازندگی در ادامه به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی اینک به دنبال شکستن استقامت غزه است چرا که آنان از مقاومت، ایستادگی و وحدت مسلمانان ترس و دلهره دارند.

وی عنوان کرد: فلسطینیان در پهنه‌ای کوچک در فقر و محرومیت با الگو از مقاومت ایران اسلامی سال‌های سال در برابر جنایت های اسرائیل ایستادگی کرده اند.

رییس سازمان بسیج سازندگی افزود: ایران اسلامی نیز در هشت سال جنگ تحمیلی با ایستادگی توانست دشمنان را عقب بکشاند و خون شهدا باعث بالندگی انقلاب شد که بعد از جنگ نیز با وجود توطئه های مختلف، هجمه ها باز هم ایستادگی بود که عزت و سربلندی را برای ایران ارمغان آورد.

برنامه ریزی برای مقابله با هجمه های فرهنگی

وی در بخش دیگری از سخنانش به جنگ فرهنگی دشمن نیز اشاره ای کرد و افزود: دشمنان در جنگ رسانه ای که به راه انداخته اند جوانان را نشانه گرفته اند و به هر بهانه ای موضوع خاصی را در جامعه مطرح می کنند تا به اهداف خود برسند.

رییس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: اینک باید در برابر هجمه های فرهنگ برنامه ریزی درستی داشته باشیم چرا که دشمنان با امکانات و تجهیزات در بستر فضای مجازی و رسانه هایی که در اختیار دارند ارزش ها را نشانه گرفته اند.

وی بر محرومیت زدایی تاکید کرد و افزود: با کار جهادی مسایل و مشکلاتی از جمله مسکن، فقر، مشکل نبود راه و سایر موارد برطرف خواهد شد.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: حل مسایل و مشکلات مناطق محروم و روستایی را به جوانان سپرده ایم که با کار جهادی برای حل مشکلات جامعه تلاش های مضاعفی دارند و هر موقع به آنان نیازمند بوده پای کار آمده اند.

اجلاسیه مجمع جهادگران خراسان شمالی امروز با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی و جمعی از بسیجیان در بسیج بجنورد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha