نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز پنجشنبه در دیدار با سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در اراک، افزود: نیروی پرافتخار انتظامی در طول انقلاب اسلامی بیش از ۱۴ هزار شهید والامقام تقدیم امنیت کشور کرده که سند افتخار این نیروی باعظمت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در ۲ سال گذشته هم برای حفظ امنیت کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان سنگ تمام گذاشت و شهدایی نیز در این مسیر مقدس تقدیم کرد.

امام جمعه اراک اظهار کرد: نظم و امنیت یکی از مولفه های اساسی پیشرفت و توسعه جوامع در تمامی ابعاد و نعمتی عظیم است که با از خودگذشتگی و ایثار نیروهای خدمتگزار ناجا و سایر ارگان های موظف امروز در کشور محقق شده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: اقدامات کارکنان جان برکف نیروی انتظامی در مرزها، استقرار در مناطق و نقاط حساس کشور و ایجاد و تثبیت امنیت شهرها، روستاها و راه ها و ارائه خدمات متعدد انتظامی، همواره پیام آور امنیت پایدار میهن اسلامی است و ملت نیز قدردان زحمات این عزیزان است.

وی بیان کرد: اتفاقات و حوادث مختلف در کشورهای همسایه ایران اسلامی از جمله افغانستان، پاکستان و آذربایجان میزان آسیب‌پذیری ما را بیشتر می‌کند، اما دلیرمردان نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران با تمام وجود برای امنیت این مرز و بوم تلاش می‌کنند و هر روز شهدایی نیز تقدیم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود به حوادث غزه و روز ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: ملت غیور ایران اسلامی به خصوص مردم مومن و ولایتمدار این استان با حضور در آیین روز ۱۳ آبان یکبار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و غزه اعلام می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha