۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبر: 85278687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سودای شکست ذوب‌آهن در اراک بعد از ۶ مسابقه ناکامی

اراک - ایرنا - تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر امروز در اولین مسابقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال در اراک میزبان ذوب‌آهن اصفهان است و بازیکنان این تیم سودای شکست حریف اصفهانی بعد از ۶ مسابقه ناکامی را در برابر این تیم در سر می‌پرورانند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی وارد هفته نهم‌ لیگ برتر می‌شود که در هشت مسابقه گذشته خود چهار باخت و چهار پیروزی را در کارنامه دارد و در مسابقه هفته هشتم لیگ مقابل استقلال تهران هم اگر برخی اتفاقات نیفتاده بود شاید آلومینیوم حداقل اولین تساوی فصل خود را در تهران تجربه کرده بود.

آلومینیوم عملکرد پرنوسانی را در لیگ بیست‌وسوم داشت است. آن‌ها بعد از شکست دادن نساجی، هفته گذشته مقابل استقلال مغلوب شدند تا ۴ برد و ۴ شکست، یکی از ۴ تیم ۱۲ امتیازی لیگ باشند و در جایگاه هفتم جدول جای گیرند.

حسینی و شاگردانش برای تداوم حضور در جمع مدعیان و قرار گرفتن در بالای جدول امیدوارند که جدال مقابل ذوب‌آهن در خانه خود پیروز شوند.

آلومینیوم و ذوب‌آهن در تاریخ لیگ برتر ۶ بار برابر هم به میدان رفته‌اند که سه برد سهم اصفهانی‌ها و سه مسابقه هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و در واقع هیچ‌گاه در رویارویی‌های مستقیم، اراکی‌ها نتوانستند این تیم اصفهانی را شکست بدهند که شاگردان حسینی در جدال امروز که از ساعت ۱۵ به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد، در سودای اولین برد برابر ذوب هستند.

تیم آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵ امروز در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت این دیدار برعهده بیژن حیدری است و محسن سلطانی و مرتضی یوسف‌شهریاری کمک‌های اول و دوم وی خواهند بود.

همچنین حسین زمانی به‌عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده و حسین نجاتی نیز ناظر داوری بازی آلومینیوم و ذوب‌آهن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha