رئیس جمهور از نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین کردستان دیدن کرد

سنندج - ایرنا - دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در ادامه برنامه‌های دور دوم سفر استانی به کردستان از نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین این استان دیدن کرد.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در بخش‌های مختلف صنایع دستی، جهاد دانشگاهی و پارک‌های علم و فناوری شامل کالاهایی مانند گلیم‌، مواد غذایی، دارو، محصولات کشاورزی و همچنین دستاوردهای بانوان کارآفرین کردستانی در ساخت نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مالی، فنی و مهندسی برگزار شده است.

رئیس جمهور در جریان بازدید از این نمایشگاه دقایقی با غرفه‌داران به گفت و گو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و بر رفع آنها تاکید کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح امروز وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور در بدو سفر به استان ابتدا در آیین بهره‌برداری از راه آهن سنندج - همدان شرکت کرد و این پروژه به صورت رسمی با دستان آیت الله رئیسی افتتاح شد و سپس به دیدار مردم سنندج رفت و پس از آن با علما و روحانیون اهل سنت و تشیع استان دیدار کرد.

افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در بانه، دیدار با فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیر ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد.

رئیس جمهور پاییز سال گذشته نیز در برنامه‌ای یک روزه برای بهره‌برداری از پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha