۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۰۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85278862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نکونام: نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم استقلال گفت: متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایمان به شکل بهتری استفاده کنیم و به راحتی و در شلوغی جلو دروازه ۲ گل دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد نکونام عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار با تیم شمس آذر قزوین اظهار کرد: چند موقعیت خطرناک به همراه سه موقعیت ایستگاهی فوق العاده داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم تا به گل برسیم و اختلاف را زیاد کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در نیمه اول موقعیت های زیای از دست دادیم در ادامه و به ویژه در دقایق پایانی این نیمه شرایط برای ادامه کار ما سخت شد.

نکونام ادامه داد: با شروع نیمه دوم و بر اثر اشتباه اصلا متوجه نشدیم که چگونه گل را دریافت کردیم اما بعد از آن بازی را به دست گرفتیم و چند موقعیت گل را نیز به سادگی از دست دادیم اما بعد از گل ما، تیم مقابل که چیزی برای از دست دادن نداشت با تغییر شیوه بازی خود سرانجام از شلوغی مقابل دروازه ما استفاده کرد و موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

سرمربی تیم استقلال ضمن تبریک به تیم شمس آذر بابت انجام یک دیدار سرعتی اضافه کرد: اگرچه بی دقتی کردیم و در ضربات آخر نتوانستیم خوب عمل کنیم، با وجود حمله حریف می توانستیم در ضد حمله ها خوب عمل کنیم که این اتفاق نیافتاد.

وی به وضعیت تیم خود در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: تیم ما با وجود سه مصدوم و اینکه طی یک هفته گذشته روزبه چشمی اصلا با ما تمرین نداشت و مهدی پور نیز در بازی قبلی مصدوم شده بود اما این ۲ بازیکن با توجه به نیازشان امروز در مسابقه حاضر شدند.

نکونام افزود: آرش رضاوند نیز که در تمرین ۲ روز قبل دچار مصدومیت شده بود و دیروز هم تمرین نداشت اما امروز به کمک تیم آمد و در کنار دیگران با غیرت بازی کردند، هر چند نتیجه به دلخواه ما نبود اما من از همه آنان تشکر می کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که فکر نمی کردید بعد از گل تیم حریف بتواند جبران کند و آن را دست کم گرفته بودید؟ اظهار کرد: بنده در هیچ دیداری حریفان خود را دست کم نمی گیرم و این موضوع را همیشه سر تمرینات به بازیکنانم هم می گویم؛ در عین حال که به هیچ وجه به حواشی فوتبال توجه نمی کنیم، حواسمان تنها بر دیدارهایمان متمرکز است و ضمن احترام به همه تیم ها، تنها به تیم خودم فکر می کنم.

نکونام با اشاره به بحث هایی که این روزها از سوی برخی سرمربیان راجع به بعضی موضوعات مطرح می شود، افزود: من همیشه سعی کرده ام که احترام هم بازی ها و دوستانم را در هر شرایطی نگه دارم و پارسال که پرسپولیس را بردیم و به من بی احترامی کردند، شاید اشتباه کردم که جواب ندادم؛ همین مساله باعث شده امروز بیایند و به بنده بی احترامی کنند.

وی افزود: اگر منظورشان از آدم های بیخودی با من است که کارنامه من در فوتبال مشخص است و فردی که صحبتی کرده اصلا در حد من نیست که این سخنان را بگوید، فوتبال فقط جام و قهرمانی نیست و خیلی چیزهای دیگری دارد.

نکونام در خصوص بلانکو نیز گفت: این بازیکن طی یک ماه و نیم گذشته که از تیم خود جدا شده اصلا تمرین نداشته و در تمرینات ۲ هفته گذشته تیم ما حضور داشته که برای آنکه وی را در شرایط مسابقه قرار دهم، مجبورم در پاره ای از دقایق از وجود وی استفاده کنم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

تیم فوتبال استقلال تهران از هفته نهم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه میهمان شمس آذر قزوین بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha