۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85278893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دقیقی: شمس‌آذر از نظر خلق موقعیت تیم اول میدان بود

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: تیم ما در ایجاد خلق موقعیت و تاکتیک پذیری تیم اول میدان در برابر صدرنشین رقابت های لیگ برتر بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال تهران اظهار کرد: امروز خیلی خوشحالم که قزوین حال خوبی دارد و توفیقات این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال تنها در سایه حمایت مسوولان، مالکان، بازیکنان و اعضای کادر فنی به دست آمده است که امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: پیش از این دیدار هم گفته بودم تیم ما تنها به دنبال پیروزی در این دیدار است و تحت هیچ شرایطی حالت تدافعی نخواهیم داشت، این در حالی است که حریفان یعنی استقلال از مهره های خوب و بازیکنان بلندقد بهره می برد که همین مساله شرایط را برای ما کمی سخت کرده بود.

دقیقی به پنالتی اعلام شده از سوی داور این دیدار به نفع تیم حریف اشاره و تاکید کرد: این پنالتی بسیار مشکوک بود و در صحنه دیگری هم داور می توانست ضمن گرفتن پنالتی برای ما، بازیکن حریف را هم اخراج کند اما در کل قضاوت خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین با اشاره به گل های استقلال در این دیدار اظهار کرد: برای گل اول که مشکوک بود حرفی ندارم و گل دوم را نیز براثر اشتباه بازیکن خودی دریافت کردیم؛ این در حالی بود که ۲ تا سه گل خالی هم نزدیم اما این دیدار افتخار بزرگی برای تیم ما بود.

وی با اشاره به اینکه استقلال تیم بزرگی است و از بازیکنان خوبی هم بهره می برد، افزود: معتقدم برنده این دیدار بایستی شمس آذر باشد، مشکل بچه های ما این است که خیلی زود هیجان زده و سیر می شوند، ضمن اینکه موقعیت‌های خیلی خوبی در این دیدار داشتیم که می توانست به گل تبدیل شود.

دقیقی ادامه داد: سعی داریم تنها برای هر دیدار تصمیم گیری و در عین حال نیز قصدمان این است که فصل را با آبروداری تمام کنیم تا با ارایه بازی های با کیفیت، همشهریان خود را شاد و خوشحال بسازیم و این در حالی است که به آینده نیز بسیار امیدوار هستیم.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین از هفته نهم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه میزبان استقلال تهران بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha