ظرفیت‌های تاریخی بیجار فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است+فیلم

سنندج- ایرنا- وزیرمیراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با بیان اینکه شهرستان بیجاری دارای ظرفیت‌های تاریخی بی شماری است که می توان از این ظرفیت‌های در راستای سرمایه‌گذاری بهره برد.

به گزارش ایرنا، عزت‌الله ضرغامی عصر روز پنجشنبه در سفر به بیجار و بازدید از پل تاریخی صلوات آباد این شهرستان اظهار کرد: فرش آهنین بیجار، بازار تاریخی، صنایع‌دستی، پل و قلعه‌تاریخی صلوات آباد از جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری دراین شهرستان به شمار می روند که باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.

وی افزود: پل تاریخی صلوات‌آباد بیجار با قدمت و ارزش بسیار، مربوط به دوره صفویه است و دارای چند دهنه است و تاکنون چندین بار مرمت شده و سالانه گردشگران و توریست های زیادی را به خود جذب می کند.

وزیرمیراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: در وزارت میراث فرصت های شغلی زیادی احصا شده است و تاکنون سرمایه گذاران داخلی و خارجی زیادی برای سرمایه گذاری مراجعه کرده اند و من از همین جا به تمام سرمایه گذاران اعلام می کنم بیجار ظرفیت خوبی در این زمینه دارد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح امروز وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد. رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفری یک روزه برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha