اعلام رفع کامل چالش ۱۵ ساله زمین کارکنان دولت در شاهین‌شهر

اصفهان - ایرنا - فرماندار شاهین شهر و میمه از دستاوردهای بزرگ سفر شهرستانی استاندار اصفهان را رفع کامل چالش ۱۵ ساله تغییر کاربری اراضی کارکنان دولت موسوم به «میلاد» عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا کاظمی طبا شامگاه پنجشنبه در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه به خبرنگار ایرنا گفت: در این جلسه دیداری برای ملاقات نمایندگان شرکت تعاونی کارکنان دولت شاهین شهر با استاندار فراهم شد.

وی اظهار داشت: در این راستا استاندار اصفهان دستور رفع این مشکل را به رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل صمت (صنعت، معدن ‌تجارت) داد ‌و تفاهم‌نامه ای برای صدور فیش تغییر کاربری اراضی صادر شد.

فرماندار شاهین شهر ‌مینه افزود: بر این اساس مقرر شد در هفته آینده این عوارض از سوی شرکت تعاونی به حساب جهاد کشاورزی واریز شود.

وی خاطرنشان کرد: با پرداخت فیش مابه‌التفاوت تغییر کاربری این اراضی، مشکل اعضای این شرکت تعاونی مرتفع می شود.

به گزارش ایرنا، اراضی ۴۲ هکتاری "میلاد" حدود ۱۵ سال پیش توسط شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین‌شهر و میمه خریداری شد اما واگذاری آن به حدود ۸۰۰ عضو این شرکت به دلایل قانونی میسر نشده و در سال‌های گذشته این موضوع بلاتکلیف مانده بود.

در پی بیست‌وششمین سفر شهرستانی استاندار، ‌معاونان ‌و مدیران کل استانی به شاهین شهر و میمه مشکل این اراضی با تدبیر نماینده دولت در استان اصفهان بالاخره مرتفع شد.

مرکز شهرستان شاهین‌شهر و میمه در فاصله حدود ۱۵ کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد؛ این شهرستان یکی از کانون های مهم جمعیتی استان است که بخشی از سرریز جمعیت مرکز استان را در خود جای داده و از مهاجرپذیرترین شهرستان های استان محسوب می شود.
شاهین شهر و میمه حدود ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن شهر شاهین‌شهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha