اهتمام نمایندگان دولت و مجلس، گره ۱۵ ساله تعاونی مسکن شاهین شهر را گشود

اصفهان-ایرنا- مشکل ۱۵ ساله تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر با همت استاندار اصفهان و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و انعقاد تفاهمنامه بین ادارات صمت و جهاد کشاورزی برطرف شد.

به گزارش ایرنا، اراضی ۴۲ هکتاری «میلاد» حدود ۱۵ سال پیش توسط شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین‌ شهر و میمه خریداری شد اما واگذاری آن به ۸۰۰ عضو این شرکت بدلایل قانونی میسر نشد و در سال‌های گذشته این موضوع بلاتکلیف مانده بود.

مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر با اشاره به مشکل ۱۵ ساله تغییر کاربری اراضی موسوم به «میلاد» این شهرستان گفت: این گره در سفر هفته اخیر سیدرضا مرتضوی استاندار به شاهین شهر و دستور وی برای رفع این مشکل با انعقاد تفاهمنامه‌ بین رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل صمت(صنعت، معدن ‌و تجارت) استان برای همیشه رفع شد.
اکبر هادیان روز پنجشنبه در گفت و ‌گو با ایرنا با اشاره به صدور فیش‌ تغییر کاربری این اراضی از سوی جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: با پرداخت مبلغ مابه‌التفاوت تغییر کاربری اراضی در قالب چهار فیش که فیش اول آن پرداخت شد، برگ سبز و درواقع سند جدید اراضی ۴۲ هکتاری تعاونی مسکن «میلاد» به کاربری تجاری، نمایشگاهی و خدماتی، ظرف روزهای آینده از سوی جهاد کشاورزی صادر می‌شود.
مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر خاطرنشان کرد: برابر مصوبه مجمع عمومی تعاونی، این اراضی طی مراحل قانونی و برابر آیین نامه مالی معاملاتی تعاونی‌های مسکن به مزایده گذاشته خواهد شد.
وی یادآور شد: بدون همدلی مقامات دولتی و نماینده مردم شهرستان در مجلس مشکل تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر رفع نمی شد.
هادیان از طرف اعضای این تعاونی مسکن از مدیران استان بخصوص استاندار و نیز خبرنگاران از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) که در ۲ سال اخیر برای رفع این چالش کوشیده‌اند، قدردانی کرد.
مرکز شهرستان شاهین‌ شهر و میمه در ۱۵ کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.

این شهرستان یکی از کانون‌های مهم جمعیتی اصفهان به شمار می‌رود که بخشی از سرریز جمعیت مرکز استان را در خود جای داده و از مهاجرپذیرترین شهرستان های استان است.


شهرستان شاهین شهر و میمه حدود ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha