پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در پی مدال آوری ورزشکاران این استان

رشت _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی کسب هشت مدال رنگارنگ کاروان ورزش استان در بازی های پارا آسیایی چین را تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، در پیام آیت الله رسول فلاحتی و اسدالله عباسی طی پنجشنبه شب آمده است: اینک که کاروان ورزش گیلان با توکل به خداوند متعال و تلاش و اراده وصف ناپذیر خود توانسته است ۲ مدال طلا، سه نقره و سه برنز چهارمین دوره بازی های پارا آسیایی هانگژوی چین را برای ایران اسلامی به دست آورد و در کسب جایگاه دومی کشورمان در این دوره بازی های پارا آسیایی نقش اثرگذاری را ایفا کند ،برخود لازم می دانیم این موفقیت غرورآفرین را به قهرمانان گیلانی و خانواده هایشان، جامعه بزرگ ورزش و مردم سربلند و همیشه سرافراز گیلان تبریک گوییم.

در این پیام افزوده شده: قهرمانان پارا آسیایی ثابت کردند با وجود مشکلات جسمی می توان با همت، تلاش و توکل برخداوند متعال، موفقیت های بزرگی برای ایران عزیز اسلامی مان ایجاد کرد که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

از تعداد مدال‌های کسب شده توسط کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی، سهم گیلانیان هشت مدال بود که ورزشکاران این استان توانستند در رشته های مختلف این بازی‌ها یعنی والیبال، کبدی، قایقرانی، شمشیربازی و کاراته کسب و نقش ۱۵ درصدی خود در مدال های کسب شده کاروان ورزشی ایران را ثبت کنند.

از هشت ورزشکار گیلانی حاضر در بازی‌های پارا آسیایی هانگژو چین، تمامی آنها موفق به کسب مدال شدند؛ این ورزشکاران ۲ مدال طلا، سه نقره و سه برنز کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha