مازندران، آکنده از حُزنِ غزه

۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبر: 85279214
مازندران، آکنده از حُزنِ غزه

ساری- ایرنا- مادران آملی به همراه کودکان خود در همایش شیرخوارگان به یاد کودکان شهید غزه از کودکان غزه حمایت و جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، مادران آملی به همراه کودکان خود با تجمع گسترده درمیدان ۱۷ شهریور این شهر شهدا با مادران و کودکان غزه ابرازهمداری و هم نوا شدند.
مادران آملی در این تجمع که فرماندارویژه و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و جمعی از قشرهای مختلف مردم و خانواده های شهدا نیز حضور داشتند، ضمن حمایت از کودکان و زنان در غزه، حقانیت و مظلومیت آنان را فریاد زدند و همدردی خود را با آنها نشان دادند.
تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم فلسطین، علیه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل شعار دادند.

درد ما را نیست پایان الغیاث

همچنین در حاشیه این تجمع، موکب خیمه الاقصی به همت بسیج دانشجویی شهرستان آمل برپا و کودکان آملی، مقاومت و آزادی خواهی قدس شریف را با خلاقیت های ذهنی شان به تصویر کشیدند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل در حاشیه این همایش، ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و شهید کردن زنان و کودکان بی گناه گفت: هدف از شرکت مادران آملی در این تجمع، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همدردی مادران آملی با مادران شهدای عزه برگزار شد.

درد ما را نیست پایان الغیاث

سرهنگ عابدین داغمه چی افزود: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود در عملیات طوفان القصی دست به جنایات فجیعی از جمله حمله به بیمارستانها و اماکن عمومی می زند که خشم و نفرت مسلمانان را به دنبال داشت.
وی، حملات اخیر این رژیم کودک کش را نشان از زبونی و حقارت رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: این رژیم نفس های آخر خود را میکشد و با دلخوش بودن به حمایت استکبار جهانی سعی در اشغال سرزمین فلسطینیان دارد اما این نقشه شوم آنها با مقاومت مردم فلسطین و جبهه مقاومت نقش برآب خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha