۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۰
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85264364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمعی از جوانان بیرجند در حمایت از مردم فلسطین اجتماع کردند

بیرجند - ایرنا - جمعی از جوانان و هیات‌های مذهبی بیرجند در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها به ویژه کشتار کودکان و مردم غزه تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این تجمع که شامگاه پنجشنبه در بوستان شهدای گمنام شهر بیرجند برگزار شد، پرچم فلسطین و تصاویری از شهدای غزه و سردار سلیمانی خودنمایی می‌کرد و معترضان به صهیونیست‌ها، خشم و انزجار خود را از جنایت در حق کودکان و مردم فلسطینی اعلام کردند.

حاضران در این اجتماع ضمن سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه به ویژه حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار زنان و کودکان را محکوم کردند.

مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) نیز با خواندن نوحه یاد و خاطره مردم غزه و کودکان بی گناه فلسطینی که در حمله اسرائیل به بیمارستان غزه به به شهادت رسیدند را گرامی داشتند.

جمعی از جوانان بیرجند در حمایت از مردم فلسطین اجتماع کردند

همچنین امشب مراسم گرامیداشت شهدای غزه و دعا و استعانت از درگاه خداوند متعال برای پیروزی نهایی ملت فلسطین در مساجد محوری استان خراسان جنوبی برگزار شد.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند که در نتیجه این اقدام صدها زن، مرد و کودک فلسطینی به شهادت رسیدند. حمله به بیمارستان المعمدانی غزه حتی صدای حامیان رژیم صهیونیستی را درآورد و سران برخی کشورهای غربی واکنش اعتراض آمیز داشتند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و گسترده با نام «طوفان الاقصی» را از غزه در جنوب فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران نظیر نداشته است.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات، نوار غزه را هدف حملات هوایی و کور قرار داده که منجر به کشته و مجروح شدن هزاران فلسطینی از جمله زنان و کودکان شده است.

طی روزهای اخیر اقشار مختلف مردم خراسان جنوبی همگام با سایر هموطنان با برپایی اجتماعات خودجوش، جنایات اسرائیل غاصب را محکوم و با ملت مظلوم فلسطین ابراز همدردی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha