۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85279283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان در اصفهان اعلام شد

اصفهان_ایرنا_رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی روز ۱۳ آبان در هسته مرکزی شهر اصفهان خبرداد.

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان سرهنگ اصغر زارع با توجه به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهر اصفهان خبر داد و افزود: به منظور اجرای هرچه بهتر و با شکوهتر مراسم روز ۱۳ آبان و راهپیمایی مردمی این روز، محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم را خواهیم داشت.
زارع ادامه داد: از ساعت ۸ صبح روز شنبه، ۱۳ آبان تا پایان مراسم تردد و توقف هرگونه وسیله نقلیه محدودیت‌هایی به صورت مقطعی در مسیرهای منتهی به میدان امام خمینی (ره) از سمت میدان امام حسین (ع)، استانداری و چهارراه شکرشکن اعمال و از تردد خودروها در این مسیرها ممنوع خواهد بود.
رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم و تجمع راهپیمایان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هر ساله در روز ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش‌آموز راهپیمایی با حضور دانش‌آموزان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۱۳ آبان در تقویم کشور به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha