حضور پرشور و شعور ورزشکاران اصفهانی در راهپیمایی ۱۳ آبان‌

اصفهان- ایرنا - جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان، امروز همگام با سایر اقشار استان، همچون سال‌های پیش در راهپیمایی روز ملی «مبارزه با اسکتبار جهانی» حضوری پرشور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان و ورزشکاران این دیار از ساعت‌هشت صبح، با تجمع در ورزشگاه تختی اصفهان بانگ اسکتبارستیزی برافراشتند.

ورزشکاران، روسای هیأت های ورزشی ، نایب رییسان،مسوولان ورزش و جوانان اداره کل و شهرستان‌های استان، جوانان فعال فرهنگی در سازمانهای مردم‌نهاد و دیگر جوانان و نخبگان امروز برای حضور پُرشور خود در راهپمایی و تجمع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ساعات ابتدایی در مراسم این روز حضور داشتند.

پیش از این اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان با صدور بیانیه ای از عموم مردم به ویژه جامعه ورزشکاران برای حضوری باشکوه در آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان دعوت به عمل آورده بود.

در بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان آمده است: ملت ایران فریب ظاهر آشتی جویانه آمریکا را نمی‌خورد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و نماد ارزشمندی از استکبارستیزی ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی و یادآور دشمنی‌ها و خباثت‌های پُرشمار آمریکای جنایتکار در تاریخ معاصر ایران است.

در این بیانیه تصریح شده است : مردم همیشه در صحنه ایران همواره با زمان شناسی و دشمن شناسی، نقشه های شوم استکبار و ایادی آن را نقش برآب کرده و اینک نیز که جهانیان شاهد جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند، یکبار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، ضمن محکوم کردن این جنایات، حماسه آفرینی خواهند کرد.

دراین بیانیه افزوده شده است :جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اصفهان، ضمن تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ، اعلام می‌دارد همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان شرکت نموده و حضور اثرگذار خویش را یکبار دیگر به نمایش خواهد گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha