امام جمعه جیرفت: طوفان الاقصی در حرکت به سوی نظم نوین جهانی موثر است

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه تشکیل نظام جمهوری اسلامی تغییر را در جهان آغاز و جهان دوقطبی را متلاشی کرد گفت: عملیات طوفان الاقصی در حرکت به سوی نظم نوین جهانی موثر است. 

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: فرهنگ مقاومت عنصر اصلی و بنیادین رسیدن به پیروزی نهایی جبهه حق است.

وی تصریح کرد: حزب الله لبنان، کابوسی بزرگ برای صهیونیست ها است و این روزها ترس و هراس زیادی از تصمیم حزب الله دارند.

امام جمعه جیرفت اظهار داشت: جهان اسلام و سران کشورهای اسلامی از فضایی که علیه رژیم صهیونیستی در دنیا ایجاد شده، استفاده کنند.

وی ادامه داد: سران کشورهای اسلامی باید نقش مسلمان بودن خود را به خوبی ایفا کنند و نگذارند تهدیدها بر فرصت ها غلبه کند.

وی تاکید کرد: امروز فرصتی فراهم شده که کشورهای اسلامی با وحدت و یکپارچگی در مقابل صهیونیست ها که در حال نسل کشی هستند بایستند و علاوه بر کمک های مادی و معنوی به غزه، از طریق قطع کامل روابط تجاری و سیاسی با صهیونیستها به اضمحلال این رژیم سرعت ببخشند.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: در بطن تهدیدات کنونی فرصتی وجود دارد که می توان گام بیشتری برای وحدت جهان اسلامی و جبهه حق برداشته شود.

وی اضافه کرد: اگر آنها به سلاحشان افتخار می‌کنند، ما خدا را داریم و خدا وعده پیروزی به ما داده است و در کنار وعده خدا، استقامتی مثال زدنی وجود دارد که امروز در میان مبارزان و مردم فلسطین مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به روز ۱۳ آبان اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی روز شکستن ابهت ادعایی آمریکا است.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: اگر دانشجویان پیرو خط امام این اقدام انقلابی و شجاعانه را انجام نمی دادند دشمن برای ایجاد اختلاف در ارکان انقلاب اسلامی، ایجاد کودتا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خیانت‌های بزرگی که در این لانه جاسوسی طراحی می شد، به انقلاب ضربه وارد می کرد.

وی ادامه داد: حضور، شور و شعور بیشتر در راهپیمایی فردا شنبه ۱۳ آبان با توجه به شرایط این روزهای فلسطین انتظار می‌رود و این راهپیمایی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha