جیرفتی‌ها در محکومیت استکبار به خیابان آمدند+فیلم

جیرفت- ایرنا- مردم شهر جیرفت در کنار دانش‌آموزان و مسئولان امروز شنبه به مناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی به خیابان آمدند تا جنایات و مداخلات استکبار را محکوم کنند. 

به گزارش ایرنا، اهالی جیرفت از میدان سردار سلیمانی تا مقابل فرمانداری این شهر را راهپیمایی کردند و شعارهایی را در محکومیت استکبار جهانی، آمریکا و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه سر دادند.

در کنار حضور اقشار مختلف مردم جیرفت، حضور پرشور و چشمگیر دانش آموزان در این راهپیمایی برجسته تر از سال های گذشته بود.

امام جمعه شهر جیرفت در این آیین گفت: آمریکا سعی دارد نسل جدید ما را از هویت ایران جدا کند تا تاریخ گذشته اش را مطالعه نکند و به یاد نداشته باشد تا بتوانند افکار ما را آنطور که خودشان می‌خواهند، شکل دهند.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: اینطور تبلیغ می کنند که دشمنی آمریکا با ایران از ۱۳ آبان ۱۳۵۸ شروع شده اما این یک حرف بی اساس و شعار انحرافی است.

وی یادآور شد: در واقع خود انقلاب اسلامی به این دلیل اتفاق افتاد که دست آمریکا و انگلیس را از کشور کوتاه کند.

حجت‌الاسلام تارم تاکید کرد: خیانت و جنایت آمریکا به کودتای سال ۱۳۳۲ برمی گردد که توانست نوکرهای خود را بر این مملکت مسلط گرداند.

وی ادامه داد: زمانی دانشجویان در جریان تسخیر لانه جاسوسی متوجه حجم توطئه‌ها شدند امام راحل (ره) وارد میدان شده و خود مدیریت را برعهده گرفتند.

امام جمعه جیرفت اضافه کرد: اگر کار دانشجویان پیرو خط امام نبود آمریکا با اختلاف افکنی، توطئه و خیانت، انقلاب را از بین می برد.

وی یادآور شد: هم اکنون نیز باید از اسناد به دست آمده و کتاب ها در مورد لانه جاسوسی در کتاب های درسی مدارس و دانشگاه‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: امروز مردم آمده‌اند از مردم غزه و فلسطین حمایت کنند و بگویند این مردم تنها نیستند و قلب های آزادیخواهان دنیا با آنها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha