۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85279836
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریاد استکبارستیزی در نقاط مختلف استان همدان طنین‌انداز شد+فیلم

همدان- ایرنا- فریاد استکبار ستیزی مردم همدان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان روز شنبه همزمان با یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی در مناطق مختلف استان طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار محوری "نظم نو جهانی با نسل آرمانی" در سراسر استان همدان آغاز شده است و اقشار مختلف دارالمومنین و دارالمجاهدین همزمان با سراسر کشور با تجمع اولیه در میدان فلسطین این شهر راس ساعت ۱۰ صبح پس از تلاوت قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به راهپیمایی پرداختند.

راهپیمایان هم‌اینک با سردادن شعارهای ضداستکباری و در دست داشتن پلاکاردهایی با همین مضمون به سوی میدان امام خمینی(ره) در حال حرکت هستند.

«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار»، از مهمترین شعارهای راهپیمایان در مراسم ۱۳ آبان امسال است و اقشار مختلف مردم حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

دانش‌آموزان مدارس همدان با حضور در این راهپیمایی در قالب گروه های مختلف با لباس های متحدالشکل شور و شوق خاصی به این مراسم داده‌اند و در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان پرچم اسرائیل و آمریکا را در اعتراض به کشتار وحشیانه مردم غزه به آتش کشیدند.

سخنران محوری روز ۱۳ آبان سردار سرتیپ رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در محل میدان امام خمینی(ره) شهر همدان است.

فریاد استکبارستیزی در نقاط مختلف استان همدان طنین‌انداز شد+فیلم

همچنین زنگ استکبار ستیزی امروز ۱۳ آبان در آموزشگاه خلیج فارس شهر همدان با حضور رضا زارعی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان نواخته شد.

در این آیین بیانیه دانش آموزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قرائت می شود.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار همدان در پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان از مردم استان برای حضور پرشور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در راهپیمایی این روز و اعلام انزجار از جنایت های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کردند.

در پیام مشترک آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌ موثقی و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان آمده است: طلوع فتح الفتوح ۱۳ آبان دیگری در افق روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی سر برمی‌آورد که هر آینه دستهای آلوده به خون مظلومان جهان از آستین استکبار جهانی نمایان‌تر و ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل برای جهانیان عیان‌تر می‌شود.

اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در استان همدان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در این استان را اعلام کرد: در همدان ساعت ۱۰ صبح، میدان فلسطین به سمت میدان امام خمینی (ره)، در ملایر ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان آزادگان به سمت میدان امام خمینی (ره)، در کبودراهنگ ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت خیابان امام خمینی (ره)، در نهاوند ساعت ۱۰ صبح از مسجد شهید آیت‌الله حیدری به سمت میدان امام خمینی (ره)، در اسدآباد ساعت ۱۰ صبح از مقابل دفتر امام جمعه تا میدان غدیر، در تویسرکان ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید سیدفؤاد (فرشید) - خیابان شهید باهنر - میدان امام خمینی (ره) - خیابان انقلاب اسلامی مقابل شهرداری، در بهار ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا (شهرداری) تا میدان امام خمینی شهر بهار، در رزن ساعت ۱۰ صبح از اول خیابان ۱۸ متری چمران تا خیابان پاسداران مقابل آموزش و پرورش، در درگزین ساعت ۹.۳۰ صبح از مقابل مسجد جامع شهر درگزین و در فامنین ساعت ۱۰،۳۰ صبح مسیر شماره ۱: از مسجد جامع فامنین، خیایان امام خمینی (ره)، میدان آزادی، مصلای نماز جمعه شهر فامنین و مسیر شماره ۲: مسجد جامع ماماهان، میدان آزادی، مصلای نماز جمعه شهر فامنین است.

به گزارش ایرنا، ۱۳ آبان، سالروز سه رویداد مهم تاریخ ایران اسلامی، «تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم ستمشاهی در سال ۱۳۵۷ (روز دانش آموز) و تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸ » است که هر ساله با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی در نقاط مختلف کشور گرامی‌ داشته می‌شود.

در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ گروهی از نیروهای مسلمان دانشگاهی با نام «دانشجویان مسلمان پیرو خط امام» سفارت آمریکا در تهران را تسخیر کردند که تسخیر سفارت این کشور در فرهنگ انقلاب اسلامی به نام «تسخیر لانه جاسوسی» معروف شد، رسوایی بزرگی برای هیأت حاکمه آمریکا بود زیرا از اسرار جاسوسی‌ها و دخالت‌های بی‌شمار آمریکا در ایران و کشورهای مختلف جهان پرده بر می‌داشت. امام خمینی (ره) این حرکت را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha