۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85280255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوباره ۱۳ آبان و صلابت نسل آرمانی

۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85280255
دوباره ۱۳ آبان و صلابت نسل آرمانی

همدان- ایرنا- آرمان‌های جوانان دیروز گره خورده به نسل امروز، کسانی که در آبانی دیگر استکبارستیزی را در خاک پاک میهن اسلامی فریاد زدند و به گوش جهانیان رساندند، نسل آرمانی که بدون شک زمینه‌ساز نظم نوین جهانی و نابودی استکبار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ نسل آرمانی که از ملایر تا تهران، از پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین تا سیستان و بلوچستان، از هرمزگان تا مشهد مقدس و از بوشهر تا آذربایجان به پا خاستند، آن هم در روزی که هیمنه پوشالی استکبار فروریخته و راه پیروزی را تا به امروز هموار کرده است.

دهه هشتادی و دهه نودی‌ها همان نسل‌هایی هستند که گوش‌شان پر است از یاوه‌گویی‌های دشمنانی که می‌خواستند امروز طنین «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» گوش آنها را کر نکند و مانع از حضور پررنگ آنها در این روز حماسه‌ساز شوند، اما دانش‌آموزان همین نسل‌های آرمانی انقلاب، همان آرمان‌های ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را سر دست گرفتند و با حضور پرشورشان دشمن را زیر پا له کردند.

خیابان‌های ایران عزیز اسلامی پُر بود از شکوه حضور مردم، مردمی از جنس انقلاب، مردمی از جنس ایمان، صلابت و استواری که بیش از چهار دهه اجازه ندادند ذره‌ای به آرمان‌های و اهدافی که امامین انقلاب برای رسیدن به نظم نوین جهانی ترسیم کردند، خدشه وارد شود.

دوباره ۱۳ آبان و صلابت نسل آرمانی

و ملایری‌های غیور و همیشه در صحنه نیز همپای دیگر هموطنان خود شکوه و افتخاری دیگر خلق کردند، در خیابان‌های شهری که یک‌هزار و ۱۰۰ شهید گلگون کفن این شهرستان برای دفاع از خاک میهن اسلامی سر از پا نشناختند و مقابل دشمنان سینه سپر کردند تا نسل جوان امروز، صدای آنان باشند.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اما فرق داشت با سال‌هایی که نسل‌های انقلابی روزها و سال‌های نابودی استکبار جهانی را به انتظار نشسته بودند، امروز در سایه ایستادگی و مقاومت مثال‌زدنی مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و فلسطین که زیر رگبار بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی سر خم نمی‌کنند، نابودی استکبار نزدیکتر از همیشه است، این را رهبر فرزانه انقلاب نوید داده‌اند، نوید صبحی روشن برای کودکان، دانش‌آموزان و زنان و دختران غزه که زندگی برایشان آرزو شده و شهادت، شیرین‌تر از هر صبح دیگر...

و در میان تمام شکوه و افتخاری که نسل آرمانی امروز در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خلق کردند، اهتزار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و فلسطین همیشه مقتدر بر فراز آسمان روشن ایران اسلامی تا در روزهای به همین نزدیکی در مسجدالاقصی و ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) برای همیشه برافراشته شود و دانش‌آموزان و دانشجویان ملایری که در صف نخست راهپیمایان با اهتزار آن، برای داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی به خود بالیدند.

دوباره ۱۳ آبان و صلابت نسل آرمانی

مردم غیور و انقلابی ملایر امروز تنها نبودند، مثل همیشه معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر، امام جمعه ملایر، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، روحانیون، دانشجویان، فرهنگیان، دانش‌آموزان، دانشگاهیان؛ ورزشکاران، زنان و کودکان، اصناف، کسبه و بازاریان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، یادگاران دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، دوشادوش اقشار مختلف مردم حضور داشتند و پابه پای مردم فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر دادند.

از میدان آزادگان تا میدان امام خمینی(ره) ملایر مملو از جمعیت بود، مردم عاشقی که نوع‌دوستی در خون آنان است، مردمی که از درد و رنج مردم غزه، رنج می‌برند و امروز یکصدا اعلام کردند: «با غزه هم‌دردیم، آماده نبردیم» و زیباتر از این آمادگی مردم، خبر خوب فرماندار ویژه ملایر بود که در میان جمعیت اعلام کرد: «پنج لشگر از شهرستان ملایر آماده حضور در غزه است».

سرود دسته‌جمعی «دختران آفتاب» توسط دانش‌آموزان بسیجی دختر ملایری که در آسمان این شهر شهیدپرور را طنین‌انداز شد و شعارهایی استکبارستیز و دشمن‌شکنی که با محوریت دانش‌آموزان سر داده شد و قطعنامه‌ای که با نوای دانش‌آموز هنرمند ملایری برای حضار قرائت شد و پایان بخش آن به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بود که نشان داد در هیچ جای این کرده زمین جایی ندارد.

و امروز در ۱۳ آبانی دیگر نسل آرمانی به خروش درآمد و نقشه دشمنان را برای همیشه نقش بر آب کرد و با صدای رسا به گوش جهانیان رساندند که استکبار جهانی جایی در این کره خاکی ندارد؛ همینه آنها فرو ریخته و پایه‌های حکومت‌شان سست‌تر از همیشه شده است.

و با کودکان، زنان و دختران غزه همصدا شدند و اعلام کردند تا پای جان برای خونخواهی آنان می‌ایستند و مقابل ظلم و جور استکبار سر خم نمی‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha