پایان تجاوز اسراییل به غزه پیروزی جبهه توحید بر کفر خواهد بود

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به کشتارگاه بی‌رحمانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: پایان تجاوز اسراییل به غزه پیروزی جبهه توحید بر جبهه کفر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی روز شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز در مصلای اردبیل اظهار کرد: امام راحل (ره) با اتکای به ملت ایران و حضور مردم در پای آرمان‌های انقلاب اسلامی یک جبهه‌ای از جبهه مظلومان ، پابرهنگان ، مستضعفان ، ستم‌دیدگان و گرسنگان در برابر جبهه مستکبران و ظالمان گشوده است.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان که فرمودند "بر همه عالمان و اندیشمندان حمایت از مظلوم وظیفه‌ای الهی است" ، افزود: حمایت و حضور امروز شما لبیک به کلام امیرالمومنین (ع) است و ملت مسلمان ، علما و اندیشمندان جامعه نباید در برابر قلدری ستمگران ساکت بنشینند.

وی ادامه داد: این حماسه حضور یکبار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر دولت‌هایی است که به دولت غاصب و رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند ، ولی ما این بشارت این را می‌دهیم که پایان این مبارزه و رویارویی پیروزی جبهه توحید بر جبهه کفر و ستم است و وعده خدا همانگونه که در پیروزی ملت ایران در برابر استبداد و دیکتاتوری پادشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله و سرنگونی رژیم پهلوی نمایان شد و ملت ایران آن را را جشن گرفت ، در پایان این نبرد هم با وعده الهی پیروزی جبهه توحید هویدا خواهدشد.

انقلاب اسلامی ۲ جبهه مظلوم و ظالم به روی مردم جهان باز کرد

رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران ۲ جبهه به روی همه مردم جهان گشود ، جبهه مظلومان و جبهه ستمگران ، امروز دست‌های خون‌آلود آمریکا را همه مردم جهان به‌ویژه ملت ایران می‌بییند که چگونه آمریکایی‌ها و مستکبران و همپیمانان آنها برای کشتن مردم بی‌گناه غزه از رژیم کودک‌کش ، خبیث ، گرگ‌صفت و گرگ حمایت کرده و امکانات خود را در اختیار اسراییل قرار می‌دهند ، این جبهه جبهه توحید است که به پهنای جهان در برابر مستکبران عالم گشوده شده است.

۱۳ آبان روزی مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام ادیانی ادامه داد: امروز یادآور روزهای بسیار مهم و سرنوشت‌ساز و مقطعی حساس و مهم از تاریخ انقلاب اسلامی و روز پر خاطره در تاریخ ملت مبارزه ایران یعنی یوم‌الله ۱۳ آبان و یادآور سه حادثه مهم و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است ، اول یادآور سخنرانی آتشین امام راحل در چهارم آبان سال ۱۳۴۲ که پس از تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون توسط رژیم دست‌نشانده شاه جنایتکار که که به اتباع آمریکایی مصونیت می‌بخشید.

وی افزود: امام راحل با درایت و هوشیاری لازم در قد یک رهبر الهی در آسمان ایران چون خورشید تابان ظهور کرد و نطق آتشین را در رد این لایحه که در مطبوعات آن روز هم توسط کابنیه دولت اسدالله اعلم و توسط مجلس تصویب شد مطرح کرد ، امام بعد از تصویب قانون کاپیتولاسیون در سالروز ولادت فاطمه زهرا در منزل خود نطق آتشین و تاریخی را ایراد کرد که سرآغاز حرکت امام و انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد: ماموران و دست‌نشاندگان شاه به دستور محمدرضای خبیث به امام پیام دادند که شنیده‌ایم قرار است نطقی ایراد کنید ، در نطق خود نباید هیچ گونه تعرضی به دولت غاصب و ستمگر و مستکبر آمریکا داشته باشید و اگر چنین کنید با شدت عمل آمریکایی‌ها مواجه خواهید شد.

وی افزود: به امام خمینی (ره) گفتند آیت‌الله هر چه می‌خواهد بگوید حتی می‌تواند شخص شاه را هم مورد اهانت و خطاب قرار دهد ولی باید با آمریکایی‌ها کاری نداشته باشد.

وی ادامه داد: با این همه تهدید نطق کم‌نظیر امام منجر شد که شامگاه ۱۳ آبان ۱۳۴۲ امام را شبانه با حمله کماندوها ، ساواک و ماموران ساواک از خانه دزدیدند ، این روز خاستگاه ۱۳ آبان بود که امام بصیر و دلسوز مردم را با هواپیمای نظامی به ترکیه تبعید کردند ، گمان می‌کردند این کار بتواند شعله انقلاب و مبارزه و مبارزات با استکبار و آزاده‌خواهی ملت را خاموش کند اما تقدیر الهی چیز دیگری بود ، تقدیر این بود امام بر آسمان ایران به عنوان یک رهبر پیروز طلوع کند ، این یکی از حوادث ۱۳ آبان است.

حجت‌الاسلام ادیانی حادثه دیگر را یادآور حضور تعیین‌کننده بخشی از جمعیت جامعه به عنوان دانش‌آموزان و دانشجویان در ماه‌های منتهی به پیروزی انقلاب دانست که در آن همه اقشار جامعه زن و مرد ، پیر و جوان ، دانشگاهی ، حوزوی ، کارگر و کشاورز همه و همه یک مبارزه همه‌جانبه را با دستگاه دست‌نشانده پهلوی آغاز کردند.

وی گفت: جوانان دانش‌آموز ما در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ مدارس را تعطیل و به سمت دانشگاه حرکت کردند ، خود را به دانشگاه رسانده و اجتماع پرشور خود را به مردم و دانشجویان پیوند زدند ، اینها دانش‌آموزان جوان و نوجوانی بودند که بخش زیادی از شهدای انقلاب اسلامی بخصوص در جنگ تحمیلی را هم به‌خود اختصاص دادند.

رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اجتماع باشکوه جوانان و نوجوانان در دانشگاه تهران با شعارهای کوبنده "مرگ بر شاه" و "درود بر امام" ماموران را برای حمله به دانشجویان و دانش‌آموزان با پرتاب گاز اشک‌آور و تیر مستقیم مصمم کرد. در برابر شعارهای بحق دانشجویان که شعار همه ملت و مبارزان سراسر جهان بود با گلوله یک صفحه ننگین تاریخی دیگری شاه و آمریکای جنایتکار از خود نشان دادند ، چندین دانشجو را شهید و هزاران دانشجو و دانش‌آموز را مجروح کردند.

وی تصریح کرد: امروز یادآور حضور دانش‌آموزان قشر آینده‌ساز کشور در مبارزات مردم شریف ایران برای سرنگونی نظام وابسته و شاهنشانی و پیروری انظام انقلاب اسلامی بود و این روز را باید گرامیداشت و به دانشجویان و دانش‌آموزان تبریک گفت ، این قشر با حضور خود نقش خود را در مبارزات ملت ایران پر رنگ کردند ، این حضور به‌ویژه در دوران جنگ تحمیلی به‌وضوح قابل مشاهده است.

انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی ، الهی و انسانی است

رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین با بیان این که انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی ، الهی ، اسلامی ، انسانی و یک انقلاب فرهنگی است ، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای برافراشتن پرچم توحید و پرچم حاکمیت دین تلاش کرده ، این انقلاب از همه مهم‌تر یک تنه در مقابل استکبار ایستاده ، به پشتوانه ملت ایران به منشاء و خاستگاه این انقلاب ایستاد ، ملت ایران هم در مقابله با آمریکای جنایتکار به موازات مبارزه با استبداد شعارهای خود را که با انگشت اشاره به سمت استبداد گرفته بودند به سمت آمریکای غارتگر هم نشانه گرفتند.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: مبارزه با استکبار و استبداد بزرگ‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی است ، منشاء همه گرفتاری‌ها را امام خمینی (ره) به درستی به ملت ایران فهماند که هر چه گرفتاری داریم از سر آمریکای جنایتکار است ، انقلاب اسلامی ایران به‌رغم بدخواهی دشمنان و قدرت‌های بزرگ در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

وی افزود: اما هر روز ملت ایران شاهد برنامه‌های فتنه‌انگیز از سوی دشمنان و جریان‌های همسو با غرب بوده و هستند ، ملت ایران تمام شعار و همت خود را برای نفی استکبار بکار برد و در کنار شعار مرگ بر شاه ، مرگ بر آمریکا و قدرت‌های بزرگ را جزو شعارهای همیشگی و دایمی خود قرار دارد.

وی به توطئه‌های جریان‌های مختلف از جمله سازمان مجاهدین ، جریان لیبرال‌ها ، نهضت آزادی ، بنی‌صدر ، قطب‌زاده و ده‌ها جریان انحرافی غرب‌گرا اشاره کرد که هر روز در مسیر پیشرفت و آبادانی این کشور و برای عدم استقرار نظم جدید در مقابل مردم ایران ایستادگی کردند و گفت: بالاخره این ملت تاب و توانش را از دست داد و به‌وسیله بهترین جوانان این ملت یعنی دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ وارد سفارت آمریکا ، آن لانه جاسوسی آمریکا شد و این مکان به اشغال دانشجویان پیرو خط امام درآمد.

وی گفت: این اشغال و تصرف جاسوس‌خانه آمریکا به تلاش‌های جریان‌های غربی و وابسته به غرب که برای نزدیک شدن به اهداف خود در برابر جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند، خاتمه داد ، این جاسوس‌خانه به تصرف جوانان انقلاب درآمد. امام در ستایش این کار جوانان که خطرها و ملامت‌ها را به جان خریدند فرمود جوانان ما با بصیرت ضربه مهلک به اقدامات خصمانه و ظالمانه چندین ساله آمریکا که کودتای ننگین ۲۸ مرداد از جمله آنها بود زدند ، امام فرمودند در ایران انقلابی برپاست ، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول ، چون اگر منشاء و خاستگاه غرب‌گرایان و جریان‌های مختلف به این صورت مفتضح نمی‌شد چه بسا انقلاب در مراحل بعدی به پیشرفت دست نمی‌یافت.

وی افزود: اما این دشمنی و اقدامات خصمانه آمریکا با اشغال لانه جاسوسی هم پایان نیافت و هنوز هم ادامه دارد و باید هوشیار بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha