احیا و زنده نگهداشتن ۱۳ آبان حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است

اردبیل - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج خلخال گفت: زنده نگهداشتن ۱۳ آبان و برگزاری راهپیمایی در این این روز احیا و حفظ ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای شهدای والامقام کشور اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام فیاض تمجید روز شنبه در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان در خلخال اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان از ارکان مهم انقلاب اسلامی بوده و در شکل‌گیری نظام اسلامی ایران نقش مهمی داشته‌اند.

وی از یوم‌الله ۱۳ آبان ماه به عنوان روز تاریخی و سرنوشت‌ساز کشور یاد کرد و گفت: وقایع مهمی از جمله تبعید امام راحل به ترکیه ، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان تهران به‌دست عمال رژیم شاهنشاهی پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ در این روز اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام تمجید با اشاره به حوادث اخیر در سرزمین فلسطین اشغالی و ادامه جنایات هولناک و وحشیانه رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل در غزه ادامه داد: مقاومت مردم فلسطین و همچنین نهضت‌های مقاومت شکل گرفته اسلامی در جهان‌ در آینده نزدیک به حیات اسرائیل برای همیشه خاتمه خواهد داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج خلخال با اشاره به ترس واهمه استکبار جهانی و اسرائیل از حزب‌الله لبنان و هچنین مقاومت‌های شکل گرفته در نقاط مختلف جهان گفت: اگرچه امروز اسرائیل با بمباران مظلوم مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه به جنایات خود ادامه می‌دهد، ولی سرنوشت اسرائیل نابودی به دست گروه‌های مقاومت و مسلمانان است.

قبل از این سخنرانی مردم خلخال در سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تبعید امام خمینی (ره) با حضور گسترده در راهپیمایی شرکت کردند ، راهپیمایی مردم خلخال در حالی که مسئولان مختلف شهرستان پیشاپیش مردم حرکت می‌کردند، از میدان جانبازان این شهر آغاز و پس از طی مسیر خیابان امام خمینی با ورود و تجمع راهپیمایان در میدان معلم این شهر ، قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم‌های اسرائیل و آمریکای جنایتکار به کار خود پایان داد.

مشابه این راهپیمایی با حضور گسترده مردم در شهرهای کلور مرکز بخش شاهرود و هشجین مرکز بخش خورش‌رستم این شهرستان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha