استاندار یزد از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کرد

یزد- ایرنا- استاندار یزد در پیامی با قدردانی از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، تاکید کرد: راهپیمایی این روز، تصویر کم‌نظیری از خشم و انزجار عمومی از وحشی‌گری و ماهیت پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی را خلق کرد.

به گزارش یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد در ادامه پیام "مهران فاطمی" آمده است: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال که به روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است با ابراز انزجار عمیق مردم شریف ایران اسلامی از جنایات وحشیانه و وقیحانه رژیم منحوس صهیونیستی در حمله بزدلانه به مردم بیگناه و مظلوم غزه همراه شد و تصویر کم نظیری از خشم و انزجار عمومی از وحشی‌گری و ماهیت پوشالی این رژیم جنایتکار را خلق کرد.

"دانش اموزان بصیر و مردم شریف و مسلمان استان دارالعباده و دارالعلم یزد نیز در همایش عظیم این یوم ا... با وحدت و همبستگی همیشگی خویش، کودک کشی و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی که با حمایت و چراغ سبز بی چون و چرای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار انجام گرفته است را محکوم کردند."

"اینجانب با قدردانی صمیمانه از بصیرت و آگاهی دانش آموزان عزیز و آحاد مردم شریف استان در راهپیمایی یوم ا... ۱۳ آبان، تحقق آرمان الهی آزادی قدس شریف و سرافرازی رزمندگان غیور جبهه مقاومت را را از درگاه دوست مسئلت نموده و به روان بلند و پاک همه شهدای والامقام جنایات اخیر رژیم منحوس صهیونیستی درود می فرستم."

راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، روز شنبه و همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در این استان طنین انداز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha