۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85280512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: دودمان رژیم صهیونیستی در حال نابودی است

ربا ط کریم - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بابیان اینکه امروز شاهد نابودی دودمان رژیم منحوس اسرائیل هستیم گفت: فلسطین امروز مسئله اول جهان اسلام است و باید شعار خود را حمایت از غزه قرار دهیم و به تکلیف عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عباس جوهری روز شنبه در آئین بزرگداشت سیزدهم آبان شهرستان رباط کریم ظهار داشت: امروز جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل بر مردم و کودکان غزه، بر جهانیان آشکار است.

وی افزود: اسرائیل و اتفاقاتی که در غزه می افتد سنگ محکی است برای اینکه اهل جبهه حق، مشخص شوند و صف مشرکان از مومنان جدا شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه هر روزی که از این جنگ علیه ملت مظلوم فلسطین می‌گذرد، آمریکا و رژیم صهیونیستی در باتلاق فروپاشی بیشتر فرو می‌روند، خاطرنشان کرد: وعده خداوند درباره نابودی باطل وعده حق است و این وعده قطعا به زودی عملی می‌شود.

جوهری تاکید کرد: طبق فرموده امام راحل «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» و شاهد این هستیم که این امر محقق شده و جهان اسلام یک صدا در مقابله با استکبار جهانی بپا خواسته و شعار مرگ بر اسرائیل، آمریکا و استکبار ستیزی سر داده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران ادامه داد: طوفان الاقصی و سید حسن نصرالله، بیت عنکبوتی و هیمنه جعلی اسرائیل را شکست و در سرآشیبی اضمحلال قرار گرفته و شاهد محو شدن کامل اسرائیل از صفحه روزگار خواهیم بود.

معاون استاندار تهران: دودمان رژیم صهیونیستی در حال نابودی است

همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان رباط‌کریم راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان و مردم با بصیرت و استقبال پرشکوه دانش آموزان در شهرستان رباط کریم در هوای بارانی برگزار کردند و همه با هم فریاد استکبار ستیزی و حمایت از فلسطین سردادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha