حوادث رانندگی در کهگیلویه وبویراحمد ۲ فوتی و چهار مصدوم داشت
عکس تزئینی

یاسوج_ایرنا_سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث روز گذشته (شنبه) ۲ فوتی و چهار مصدوم در جاده های ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اورژانس کهگیلویه وبویراحمد، محمد امین نیکوئی نژاد اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت در ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه روز گذشته یک فوتی و ۲ مصدوم داشت.
نیکوئی نژاد ادامه داد: پس از دریافت گزارش بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ امامزاده جعفر و شهری گچساران به محل حادثه واقع در دو راهی امامزاده جعفر (ع) اعزام شدند .

وی افزود: یکی از مصدومان برغم تلاش نیروهای امدادی و انجام اقدام های درمانی فوت کرد و ۲ مصدوم دیگر حادثه پس از اقدام های اولیه درمانی توسط آمبولانس های اعزامی به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با اشاره به حادثه دیگری در استان گفت: انحراف خودروی سمند در محور یاسوج_بابامیدان ، حوالی تنگاری در ساعت ۲۳ دقیقه روز شنبه نیز یک فوتی و ۲ مصدوم داشت.

نیکوئی نژاد افزود: در این حادثه یکی از مصدومان در دم فوت کرد و ۲ مصدوم دیگر حادثه پس از اقدام های درمانی لازم به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

استان کهگیلویه وبویراحمد منطقه کوهستانی و دارای جاده‌های حادثه خیز و ناایمن است که استان های مرکزی را به جنوب و جنوب غربی متصل می کند و ترمیم و توجه به جاده‌های ارتباطی این خطه باید از اولویت‌های اساسی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha