۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85281093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح پایش واحدهای صنفی در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: طرح پایش واحدهای صنفی با هدف به روز رسانی اطلاعات مربوط به این واحدها در زنجان آغاز شد.

محمد بازرگان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان ارزیابی همه واحدهای صنفی ادامه خواهد داشت، افزود: در راستای ضرورت تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز عموم مردم و ساماندهی واحدهای صنفی فعال در سطح شهر زنجان اجرا می‌شود.

رئیس اتاق اصناف زنجان با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح چهار نفر برای هر اتحادیه حضور دارند و اقدامات لازم را در پایش واحدهای صنفی انجام می‌دهند، اظهار داشت: پایش اطلاعاتی از قبیل واحدهای فعال و غیرفعال، تخلفات واحدها و وضعیت پروانه‌های صادره برای واحدهای صنفی در این طرح مورد نظر است.
وی همچنین از اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی با فعالیت گشت‌های مشترک خبر داد و افزود: کنترل و نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی به صورت بهینه، نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و همچنین تخلفات صنفی واحدهای دارای پروانه کسب با شدت و حدت بیشتری از سوی گشت های مشترک انجام می‌شود.

بازرگان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۳ اتحادیه در زنجان فعال است، افزود: همچنین تعداد واحدهای صنفی فعال در زنجان هم حدود ۳۵ هزار واحد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha