۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85130408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نداشتن جواز کسب موجب پلمب چند واحد صنفی در زنجان شد

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به پلمب چند واحد فعال در حوزه خودرو گفت: علت این پلمب‌‎‎ها نداشتن جواز کسب بوده است.

محمد بازرگان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا زنجان افزود: در راستای نظارت بر عملکرد اصناف طرح نظارتی از ابتدای سال جاری آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح نظارتی مذکور با هدف رصد بازار و رسیدگی به تخلفات احتمالی انجام می‌شود، اظهار داشت: در این طرح گروه‌های بازرسی و نظارت اصناف، با دقت کامل تمامی واحدهای صنفی به ویژه صنوفی که به توزیع کالای اساسی اقدام می‌کنند را مورد پایش و رصد قرار می‌دهند.
بازرگان با بیان اینکه نظارت بر اصناف به فراخوار فعالیت آنها صورت می‎‌گیرد، خاطرنشان کرد: چنانچه تخلفی مشاهده شود، تذکر داده شده و در صورت عدم اصلاح واحد مربوطه پلمب می‌شود.
وی بر لزوم تقویت ساماندهی واحدهای صنفی بدون مجوز در استان تاکید کرد و افزود: طی سال جاری واحدهای صنفی و خدماتی بدون پروانه کسب با جدیت شناسایی‌ و پلمب خواهند شد.
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه بازرسی‌های نظارتی تاثیر مثبتی در آرامش بازار و کاهش تخلفات دارد، افزود: این طرح نظارتی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha