رمز موفقیت سپاهان مقابل «آلمالیق» ازبکستان استفاده از خلاقیت‌های فردی است
عکس آرشیوی است

اصفهان - ایرنا - پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: تیم سپاهان برای موفقیت در بازی فردا شب مقابل «آلمالیق» ازبکستان باید از خلاقیت‌های فردی بازیکنان بیشتر بهره ببرد.

محمود یزدخواستی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مسابقه برگشت تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و «آلمالیق» ازبکستان در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا افزود: نمایندگان ازبکستان بیشتر از توان بدنی و دوندگی سود می‌برند لذا خلاقیت‌های فردی بازیکنان ما می‌تواند برگ برنده باشد.

وی اضافه کرد: تیم آلمالیق ازبکستان بیشتر از تاکتیک تیمی و قدرت بدنی بالای بازیکنان بهره می‌گیرد و کمتر به توانایی فردی آنها اتکا دارد بنابراین به‌نظر می‌رسد اعضای شاخص و تکنیکی ما می‌توانند گره بازی را بگشایند.

این پیشکسوت و کارشناس اصفهانی فوتبال ادامه داد: اگرچه سپاهان در مسابقه رفت برابر این تیم و در ازبکستان به نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت اما در رقابت فردا شب نباید خود را از پیش برنده تلقی کند چرا که تیم حریف برای شکست مجدد به ایران نیامده است و احتمال ایجاد خطر برای تیم ما وجود دارد.

یزدخواستی خاطرنشان کرد: در جهان فوتبال همیشه تیم‌های بهتر برنده نبوده‌اند بلکه تیم هایی که در زمین نمایش بهتری داشتند پیروز شده اند لذا با قضاوت زودهنگام و قطعیت در کسب سه امتیاز نباید جلوی این تیم قرار بگیریم.

وی گفت: سپاهان از یک سو نباید به اعتبارات پیشین خود تکیه کند و از سوی دیگر تحت تاثیر اتفاقات اخیر قرار بگیرد، ضروریست که سپاهان با همه قوا برابر آلمالیق حاضر شود.

این کارشناس با اشاره به اینکه آلمالیق در مسابقه با سپاهان بیشتر به دنبال حمله است، افزود: بر همین اساس نماینده ایران باید برای ضد حملات برنامه ویژه داشته باشد و بی‌تردید «ژوزه مورایس» سرمربی تیم بر این نکته مهم واقف است.

به گزارش ایرنا، دیدار سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان فردا دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، قضاوت این دیدار رقابت بر عهده داورانی از کشور کره جنوبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha