۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85281340
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملیات احداث خط اتوبوس تندور کرج آغاز شد

۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبر: 85281340
عملیات احداث خط اتوبوس تندور کرج آغاز شد

کرج - ایرنا- رییس کمیسون عمران و حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرج طرح احداث خط اتوبوس تندور بین غرب و جنوب شرقی این کلانشهر با هدف روان سازی ترافیک و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین مهاجری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از خط اتوبوس تندور کرج افزود: این خط بین میدان خوارزمی در غرب کرج و میدان شهید سلطانی در جنوب شرقی این کلانشهر به طول رفت و برگشت ۳۰ کیلومتر احداث می شود.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای پیاده سازی برنامه کاری شورای ششم مدیریت شهری در بخش حمل و نقل همگانی و ارائه تسهیلات مناسب به شهروندان و همچنین اصلاح الگوی مصرف استفاده از معابر شهر به اجرا درآمده است.

مهاجری گفت: کارگاه اجرایی این مسیر تجهیز شده و عملیات اجرایی آن از حصارک آغاز شده است که در ۲ طرف مسیر ۳۴ ایستگاه بین میدان خوارزمی و پایانه شهید سلطانی پیش بینی شده است .

رییس  کمیسیون عمران و حمل ونقل و ترافیک  شورای اسلامی شهر کرج افزود: اکنون تیم های مهندسی در سه راه پست خانه ، ابتدای بلوار گلستان و سه راه گوهردشت کرج در حال اجرای عملیات اصلاح هندسی مسیر اتوبوس تندور کرج هستند.

مهاجری اظهار کرد: اجرای این پروژه موجب روان سازی ترافیک در خیابان شهید بهشتی و هسته مرکزی کرج خواهد شد .

ناوگان اتوبوسرانی کرج اکنون دارای حدود ۶۰۰ دستگاه اتوبوس فعال است که قرار است به زودی ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی به آنها اضافه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha