۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85281631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات دندانپزشکی به بیماران خاص در زنجان ارائه می‌شود

زنجان - ایرنا - رئیس دانشکده دندانپزشکی زنجان گفت: با هماهنگی انجام گرفته و با راه اندازی مرکز سرپایی در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان خدمات سرپایی به بیماران خاص ارائه خواهد شد.

دکتر مینا محبیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می شود با فعال کردن ۲ یونیت برای ارائه خدمات دندانپزشکی به بیماران خاص به ویژه بیماران مبتلا به تالاسمی، هموفیلی یا بیماران لوسمی خدمات دندانپزشکی سرپایی به شکل مناسبی ارائه شود.

وی جذب دستیار تخصصی رشته های دندانپزشکی را از برنامه های مهم این دانشکده ذکر کرد گفت: با پیگیری انجام گرفته و موافقت اصولی اولیه که در برخی رشته ها از وزارت متبوع اخذ شده است امیدواریم با فراهم سازی زیرساخت های لازم تا سال آینده ورودی برخی از دستیاران را شاهد باشیم.

این متخصص بیماری های دهان، فک و صورت ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها برنامه جامع آموزشی و بهداشتی برای تمامی مربیان سلامت استان با هدف آموزش و آگاه سازی عموم مردم در این استان اجرا می شود.

وی اظهار داشت: همچنین طی چند روز آینده با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، برای تمامی دانش آموزان برنامه ویزیت و فلورایدتراپی به صورت رایگان انجام خواهد شد.

به گفته این متخصص در مدارس حاشیه شهر نیز سلامت دهان و جامع نگر به عنوان واحد درسی ارائه خواهد شد و همچنین انجام ویزیت رایگان و فلورایدتراپی درسطح شهر به صورت سیار ادامه خواهد یافت.

رئیس دانشکده دندانپزشکی زنجان همچنین از ارائه خدمات درمانی‌ به صورت جهادی با انعقاد تفاهم نامه بین‌ دانشکده زنجان و ستاد اجرای فرمان امام (ره) استان خبر داد.

وی یادآور شد: در این زمینه تمامی‌ تجهیزات‌ دندانپزشکی‌ ستاد اجرایی‌ فرمان امام در دانشکده مستقر است که بررسی های لازم در زمان تحویل و دریافت تجهیزات تحت نظر دانشکده انجام خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha