معترضان استرالیایی، نتانیاهو را با هیتلر مقایسه کردند

تهران - ایرنا - معترضان استرالیایی، پوسترهای آدولف هیتلر رهبر نازی‌ها در جنگ جهانی دوم را با ماسک بنیامین نتانیاهو در سیدنی پخش کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ای بی سی نیوز استرالیا، پلیس نیوساوت ولز استرالیا در حال بررسی پوسترهایی است که در اطراف سیدنی نصب شده اند و نشان دهنده نخست وزیر رژیم صهیونیستی با چهره آدولف هیتلر رهبر نازی‌های جنگ جهانی دوم است.

پلیس نیو ساوت ولز اعلام کرده است از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد کمک می خواهد.

این تابلوها که توسط انجمن یهودیان استرالیا (AJA) در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، هیتلر را در حالی به تصویر می کشد که ماسکی از نتانیاهو را بر چهره دارد.

معترضان ناشناس استرالیایی، نتانیاهو را با هیتلر مقایسه کردند


این پوسترها در مسیر اصلی حومه شرقی سیدنی نصب شده که محل زندگی بخش بزرگی از جامعه یهودی این شهر است.

در هفته گذشته، دو مرد به دلیل تخریب بخشی از یادبودها در ساحل بوندی، در مراسم یادبود گروگان‌های اسرائیلی، هر کدام ۵۰۰ دلار جریمه شدند.

سه مرد نیز پس از متهم شدن به اجرای مراسم سلام نازی ها در خارج از موزه یهودی در شرق سیدنی در ماه گذشته، اعلام شد، بی گناه هستند.

کلی اسلون، نماینده لیبرال محلی که بعد از ظهر روز یکشنبه در یک مراسم در کنیسه ای شرکت کرده بود، گفت: جامعه یهودی از پوسترها شوکه شده است.

اسلون افزود: جنگی که در خارج از کشور انجام می شود نباید باعث ایجاد نفرت در استرالیا شود. مادران هر دو طرف نوزادان خود را از دست داده اند. ابراز این نوع نفرت از نژاد هیچ طرفی را حمایت نمی کند.

الکس ریوچین، یکی از اعضای شورای اجرایی یهودیان استرالیا، گفت: نصب پوسترهای هیتلر در پی اعتراضات هفتگی ضد اسرائیلی در این منطقه قابل پیش بینی بود.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم اسرائیل علیه فلسطینی‌ها، گروههای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است و این اقدامات به کشته شدن بیش از 10هزار نفر انجامیده است که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha