درگیری مسلحانه در منطقه مولوی تهران یک مجروح داشت/تیرانداز محله خانی‌آباد دستگیر شد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک فقره درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر با گلوله سلاح جنگی خبر داد.

سرهنگ علی قاسمپور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی وصول خبر درگیری مسلحانه منجر به گروگانگیری در آدرس خیابان مولوی کوچه محمدیان بلافاصله عوامل گشت کلانتری و تیم ۱۱۰ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از تایید درگیری مسلحانه، مشخص شد فردی با هویت معلوم و با سلاح کلت کمری اقدام به تیراندازی و مجروح کردن یکی از همسایگان خود کرده است.

سرهنگ قاسمپور اضافه کرد: بلافاصله تیم عملیات کلانتری و عوامل تجسس اطلاعات به سرپرستی رییس کلانتری در محل حاضر و با تامین امنیت محل به ساختمان وارد شدند.

وی یادآور شد: سرکلانتر هفتم نیز در محل حاضر و فرد مسلح خلع سلاح و دستگیر شد و از او یک قبضه سلاح کلت کمری کشف گردید، فرد مجروح نیز برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

عامل تیر اندازی محله خانی آباد در دام پلیس افتاد

رییس پلیس پیشگیری فاتب در خصوص تیراندازی در محله خانی آباد تهران هم گفت: فردی که با تیراندازی برادر خود را مجروح کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ قاسمپور اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی برتیراندازی در محله خانی آباد بلافاصله مأموران تیم‌عملیات کلانتری ۱۵۲ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با درایت و هوشیاری و سرعت عمل بالای پلیس قبل از هرگونه عکس العمل از سوی متهم او را در مخفیگاه شناسایی، زمین گیر و دستگیر کردند.

به گفته وی، در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد متهم ۳۲ ساله که با برادر ۲۹ ساله خود اختلاف قبلی داشته جلوی داروخانه این محله شروع به درگیری کرده و در آن حین اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کلت کمری به سمت برادر خود او را از ناحیه بازو هدف قرار می‌دهد.

سرهنگ قاسمپور اضافه کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس با حضور سرکلانتر دهم و رییس کلانتری در یک عملیات منسجم پلیسی آغاز و نامبرده دستگیر و از وی یک قبضه سلاح جنگی و تعدادی فشنگ کشف شد.

وی یادآور شد: عوامل پلیس در کمتر از ۳۰ دقیقه از حضور خود در محل متهم را دستگیر کردند که این نشان از سرعت بالا، اقتدار و مهارت پلیس است.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات قبلی با برادرش عنوان کرد، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد و مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و از شرایط جسمی مطلوبی برخوردار است.

سرهنگ قاسمپور افزود: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha