۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبر: 85282455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۸ عضو شورای نظام پرستاری اعتبارنامه دریافت کردند

تهران - ایرنا- رییس ستاد اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری تهران گفت: ۴۸ عضو اصلی و علی البدل اعتبار نامه خود را برای فعالیت در شورای نظام پرستاری استان تهران دریافت کردند.

علیرضا زالی در گفت و گو با خبرنگار حوزه سلامت ایرنا افزود: از مجموع ۴۸ اعضای اصلی و علی البدل ( ۹ نفر عضو اصلی و ۳ علی البدل) به ترتیب ۱۲ نفر در تهران، شهریار، اسلامشهر و ری در ششمین دوره نظام پرستاری فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه شرایط موجود مطالبات گروه پرستاری روبه فزونی است، اظهار داشت: انتظار می رود منتخبان این دوره با شکیبایی و بهره‌مندی از تجربیات گران‌سنگ اعضای دوره قبل برای ارتقای جایگاه شغل مقدس پرستاری تلاش کنند زیرا سفیدپوشان تلاشگری که شما را به عنوان نمایندگان صنفی خود انتخاب کرده‌اند، امیدوارند که با تدبیر، پیگیری، تجربه و مدیریت کارآمد شما شرایط کاری جامعه پرستاری بهبود پیدا کند.

زالی از رشد کمی تعداد آرای این دوره در مقایسه با دوره‌های قبل خبر داد و ادامه داد: افزایش قدرمطلق آرای منتخبان نشان دهنده طراوت و رشد چشمگیر فعالیت‌های گروهی جامعه پرستاری است، شما به عنوان نمایندگان باید قدردان هم‌لباسان و همکاران خود باشید چرا که آنان از دریچه‌ صندوق آرا پیام روشن خود را برای بهتر شدن شرایط کاری به شما اعلام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: تمام کسانی که به شما رای داده‌اند در جست‌و جوی آینده بهتری برای حرفه پرستاری هستند و بی‌تردید با علم به این موضوع و با توانی مضاعف و ترسیم برنامه‌های اثربخش، در تلاشید تا دغدغه‌های این گروه صبور و شکیبا را برطرف کنید.

رییس ستاد اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری تهران با بیان اینکه جامعه پرستاری در تمام لحظات تلخ و شیرین همراهی با مردم را با هیچ ارزش مالی و جایگاه صنفی عوض نکرد، تصریح کرد: اعضای نظام پرستاری پل ارتباطی بین مردم و جامعه پرستاری هستند و این موضوع که دو جامعه کنشگر چشم امید به تلاش‌ها و تدابیر شما دارند کار شما را دشوارتر می‌کند.

به گزارش ایرنا، ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری هفتم مهر برگزار و این انتخابات برای تعیین هیات مدیره نظام پرستاری در ۱۵۹ شهرستان انجام شد که هر کدام از این هیات‌ها، ۹ عضو دارند که شامل ۶ پرستار، ۲ بهیار و یک نفر از گروه اتاق عمل یا هوش‌بری هستند.

۴۸ عضو شورای نظام پرستاری اعتبارنامه دریافت کردند

در این انتخابات ۴۹ هزار و ۲۳۵ رأی در ۶۵۵ صندوق رأی شامل ۴۱۷ صندوق ثابت و ۲۳۸ صندوق سیار، ثبت شد.

سعید کریمی رییس ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات هیات مدیره‌های شهرستان‌ها و شورای عالی سازمان نظام پرستاری نیز پیش تر در نامه‌ای به روسای دانشگاه ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور از آغاز ثبت نام از داوطلبان عضویت در شورایعالی سازمان نظام پرستاری از روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه خبر داد.

وی افزود: مطابق جدول زمان بندی برگزاری ششمین دوره انتخابات شورایعالی سازمان نظام پرستاری، به اطلاع می رساند داوطلبان عضویت در انتخابات شورایعالی سازمان نظام پرستاری می توانند از روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه با مراجعه به سایت https://op.salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند و مدارک خود را با ارائه کد رهگیری به ستادهای اجرایی برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری تحویل دهند.

کریمی تاکید کرد: شایسته است ستادهای اجرایی بلافاصله پس از دریافت مدارک از متقاضیان نسبت به ارسال مدارک به این ستاد تا تاریخ ۲۲ آبان ماه اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha