قهرمان پاراوزنه برداری هانگژو: با یکسال تمرین به این موفقیت دست یافتم

کرج - ایرنا - بانوی قهرمان مسابقات پاراوزنه برداری پارآسیایی هانگژو با بیان اینکه از آبان ماه سال گذشته تمرینات خود را در این رشته آغاز کردم، گفت: با یکسال تمرین توانستم در مسابقات پاراآسیایی هانگژو مدال برنز را در رقابت با حریفان با تجربه به دست بیاورم.

«نیکو روزبهانی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این یکسال تمرین فشرده سختی زیادی کشیدم، افزود: به رغم اینکه از ابتدا علاقه زیادی به این رشته ورزشی داشتم ولی به دلیل نبود این رشته ورزشی در کرج، از سال ۱۳۸۳ رشته تنیس روی میز را انتخاب کردم.

وی با اشاره به اینکه به مدت ۱۰ سال در این رشته ورزشی فعال بودم، اظهار کرد: از آبان ماه سال گذشته که تمرینات در رشته ورزشی پاراوزنه برداری را انتخاب کردم در مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه نخست و در مسابقات کلاس بندی جهانی نیز حائز رتبه شدم.

وی گفت: مسابقات پاراآسیایی هانگژو دومین مسابقات جهانی بود که موفق به شرکت در آن شدم و مقام سوم را در رقابت با حریفانی با تجربه که سال ها در این رشته فعال بودند کسب کردم.

این بانوی قهرمان البرزی وضعیت و کیفیت مسابقات پاراآسیایی را بسیار خوب و در سطح بالا عنوان کرد و افزود: به رغم اینکه در این مسابقات این موفقیت را برای کشور کسب کردم ولی توقعی از مسوولان ندارم و برای دل خودم در این مسابقات شرکت کردم.

روزبهانی به برخی مشکلات در زندگی شخصی خود اشاره کرد و اظهار کرد: منزل شخصی من در طبقه سوم یک آپارتمان است که فاقد آسانسوراست و برای رفت و آمد سختی زیادی می کشم؛ دیگر دست هایم قدرت ندارد که این پله ها را به صورت نشسته و با کمک دستهایم طی کنم.

وی تنها خواسته خود از مسوولان را کمک برای تهیه یک آسانسور یا بالابر برای تردد به منزل شخصی خود دانست.

این بانوی ورزشکار در خصوص امکانات زیرساختی ورزش پاراوزنه برداری در استان البرز نیز گفت: خوشبختانه امکانات خوبی در باشگاه جانبازان کرج وجود دارد و علیرغم اینکه وسایل بدنسازی کم هست ولی در کل خوب هست.

«نیکو روزبهانی» بانوی وزنه‌بردار ایران مدال برنز دسته ۸۶+ کیلوگرم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را که در هفته اول آبان ماه جاری برگزار شد، به دست آورد.

وی با مهار وزنه ۱۲۶ کیلوگرمی موفق شد در جایگاه سوم دسته ۸۶+ کیلوگرم بانوان قرار گرفته و مدال برنز را به دست آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha