بانوی البرزی مدال های خود را به مقام معظم رهبری و کودکان غزه اهدا کرد

کرج – ایرنا – "الناز دارابیان» بانوی مدال آور مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو مدال های خود را تقدیم مقام معظم رهبری و کودکان غزه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «الناز دارابیان » دارنده مدال طلای رشته پرتاب دیسک روز یکشنبه در آیین تجلیل از افتخار آفرینان استان البرز در بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با اعلام اهدای مدال های خود به رهبر معظم انقلاب و کودکان غزه ، گفت: ما ورزشکاران همچون بسیجیان که تا پای جان برای وطن جنگیدند ما نیز در راه اعتلای پرچم زیبای سه رنگ کشورمان پای کار خواهیم ماند.

وی افزود: البرز با ظرفیت بالایی که داشته ۳۳ ورزشکار را راهی مسابقات هانگژو کرد که در نهایت ۱۹ مدال خوشرنگ به دست آوردند که افزایش تعداد ورزشکار و مدال نسبت به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا داشته ایم.

وی به نمایندگی ورزشکاران البرزی خطاب به استاندار البرز اظهار کرد: بزرگترین دغدغه ورزشکاران مشکلی به نام مسکن و اشتغال است که از شما در راستای این امر یاری می خواهیم.

دارابیان گفت: متاسفانه زیرساخت های ورزشی ویژه جانبازان و توان یابان البرزی بسیار ضعیف است و می توان گفت وجود ندارد و توسعه زیرساخت های ورزشی متناسب با افراد جانباز و توان یاب در البرز ضروری است.

وی به ساخت پایگاه های قهرمانی برای رشته های سالنی و غیرسالنی اشاره کرد و افزود: ایجاد امکانات شهرسازی و زیست شهری اجتماعی برای معلولان و جانبازان نیز مورد نیاز است که اخیرا شهرداری اقدام به استقرار اتوبوس هایی با رمپ مناسب برای توان یابان کرده است.

این بانوی مدال آور اظهار کرد: دیگر اماکن استان بیشتر سطوح و رمپ ها جنبه تزیینی دارد که باید فرهنگ سازی مناسب انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha