رویداد ملی "هنر راویان غزه" در کرمانشاه به کار خود پایان داد

کرمانشاه - ایرنا - اختتامیه رویداد ملی نقاشی با عنوان "هنر روایان غزه" با حضور ۲۵ نقاش از ۱۷ استان کشور در روایت کردن مظلومیت کودکان غزه عصر امروز دوشنبه در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در اختتامیه این مراسم که از آثار برگزیده این رویداد سه روزه تجلیل شد؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، چالش امروز بشر را هنر مقدس دانست و گفت: در زمانی که تجددگرایی و مدرنیسم بر جهان حاکم است، انسان ساحتی برای تقدس قائل نیست چراکه خود را محور همه امور می داند.

علی شعبانی با بیان اینکه سالها حق مسلم مردم فلسطین با حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به تاراج رفت، با یادآوری نقش هنرمندان در روایت این مظلومیت گفت: هنرمندانی که در بخش های مختلف چنین آثار فاخری تولید می کنند، لسان الغیب زمان خود هستند.

همچنین پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برگزاری این رخداد فرهنگی و تولید آثار فاخر هنری در معابر عمومی کرمانشاه از جمله ویژگی آن است.

به گزارش ایرنا برگزیدگان بخش فرهنگی این رویداد علی حسین امینی از آذربایجان شرقی، احمد سعدونی از خوزستان و مریم میکائیلی از تهران و برگزیدگان بخش اصلی این رویداد طهمورث آشناگر از لرستان، عسگر حقی از اردبیل، توران نوری از کرمانشاه و مهناز قره حسنلو از البرز، علی حسینی امینی از آذربایجان شرقی، فرزانه جمشیدی از کرمانشاه، محمد جواد زارع از شیراز، نازی تربتی نژاد از گرگان و فرزاد بهمن ضیائی از اصفهان اعلام شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha