تاکید وزیر ورزش بر اتمام پروژه‌های ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان ضمن قول مساعد مبنی بر حمایت و توسعه ورزش لرستان از طریق اعتبارات فصل پنج گفت: ۹ پروژه مهم ورزشی استان با بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی که یکهزار و ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند، در قالب مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان لحاظ شوند.

به گزارش شامگاه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، کیومرث هاشمی در دیدار استاندار لرستان اظهار کرد: لرستان از استان‌های قهرمان‌ پرور است و با توجه به ظرفیت‌های بالا، باید به صورت جدی در سند آمایش سرزمین، مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات شورای ورزش استان افزود: برگزاری منظم این جلسات موجب توسعه و پیشرفت ورزش استان‌ها خواهد شد.

براساس این گزارش، استاندار لرستان نیز در این دیدار با اشاره به نقش افزایش سرانه ورزشی استان و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحرک و سرزندگی در جامعه اظهارامیدواری کرد که وزارت ورزش و جوانان، برای افزایش سرانه استان و تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی حوزه ورزش نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

فرهاد زیویار در خصوص چگونگی افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با حضور رئیس جمهور، طرح‌های مهم ورزشی در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان، حوزه ورزش های همگانی و قهرمانی و نیز تامین اعتبار پروژه‌های نیمه تمام عمرانی ورزشی استان با وزیر ورزش و جوانان گفت‌وگو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha