پنج داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان در خراسان رضوی نام نویسی کردند

مشهد- ایرنا- معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: پنج داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان طی ۲ روز گذشته و تا ساعت ۱۸ دیروز، دوشنبه ۱۵ آبان ماه نام نویسی کردند.

سید هادی طباطبایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد داوطلب ثبت نام شده چهار نفر در ستاد انتخابات مشهد و یک نفر نیز در شهر قم نام نویسی شده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام انتخابات خبرگان رهبری در بازه ۱۴ تا ۲۰ آبان ماه انجام خواهد شد، اظهار داشت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هر استان یک حوزه انتخابیه است و فرمانداری مرکز استان نیز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه است که داوطلبان و یا نماینده آنان باید جهت ثبت نام به صورت حضوری به آن مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات خراستان رضوی در خصوص مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام گفت: داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت شخصی یا توسط نماینده خود که به صورت کتبی و رسمی معرفی شده باشد، می‌توانند در روزهای مذکور به مدت هفت روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ به فرمانداری مرکز استان و یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه اصل شناسنامه عکس‌دار، اصل کارت ملی، اصل مدرک سطح چهار حوزه و دو قطعه عکس ۴×۶، ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اعضای مجلس خبرگان رهبری از ارائه مدرک حوزوی معاف هستند.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha