نیمی از داوطلبان انتخابات خبرگان خراسان رضوی در قم نام‌نویسی کرده‌اند

مشهد-ایرنا- سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ۱۲ داوطلب تا ساعت ۱۳ امروز، پنجشنبه برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری از این استان ثبت نام کرده‌اند که نام نویسی نیمی از آنها شامل ۶ نفر در شهر قم صورت گرفته است.

امیر فریدنیا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۱۴ آبان آغاز شده و تا ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار از ۱۲ داوطلب ثبت نام شده چهار نفر در مشهد، ۶ نفر در شهر قم و ۲ نفر در محل وزارت کشور برای انتخابات خبرگان رهبری استان خراسان رضوی نام نویسی کرده اند.

مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هر استان یک حوزه انتخابیه است و فرمانداری مرکز استان نیز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه فعالیت می کند، داوطلب و یا نماینده قانونی وی باید جهت ثبت نام به صورت حضوری به وزارت کشور، فرمانداری قم یا فرمانداری مرکز استان مراجعه کند.

فریدنیا در خصوص مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان افزود: داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا بوسیله نماینده خود که به صورت کتبی و رسمی معرفی شده باشد، می توانند در بازه زمانی ذکر شده از ساعت هشت تا ۱۸ به فرمانداری مراکز ثبت نام مراجعه کرده و با ارائه اصل شناسنامه عکس دار و یک نسخه تصویر از کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر از پشت و روی آن، اصل مدرک حوزوی و یک نسخه تصویر از آن و ۶ قطعه عکس ۴×۶، ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: در فرمانداری قم همانند وزارت کشور، امکان ثبت نام برای تمامی حوزه‌های انتخابیه فراهم است.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha