شکوه ایستادگی مردم فلسطین را بیش از هر زمان دیگری می‌توان دید

لارستان- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین امروز دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می آورد اما در میان همین حوادث تلخ می‌توان شکوه و حماسه ایستادگی این ملت بزرگ را بیش از هر زمان دیگر دید.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار امیر جاهدی، روز سه شنبه در مجمع بسیجیان لارستان افزود: اینکه در این شرایط وزیر امور خارجه آمریکا به عراق سفر می کند و رئیس سازمان جاسوسی آمریکا نیز همزمان به سرزمین های اشغالی می رود، به فرموده رهبر معظم انقلاب سفر اینها به منطقه برای حفظ و نگه داشتن رژیم رو به افول صهیونیستی است.

وی، با اشاره به نامه نفتالی بنت نخست وزیر اسبق اسرائیل خطاب به جمعیت خاموش اسرائیل ادامه داد: اوضاع امروز رژیم صهیونیستی را در این نامه می توان دید، جایی که نفتای بنت در ترسیم اوضاع این رژیم می گوید که اگر کابینه به همین وضع پیش برود و در دست فرد بی کفایتی به نام نتانیاهو باشد، نابودی اسرائیل نزدیک خواهد بود.

او اظهار کرد: امروز اُبهت پوشالی کشوری که مخوف ترین سرویس های اطلاعاتی دنیا را در دست دارد، توسط ملت فلسطین که تربیت یافتگان مکتب امام خمینی (ره) و فرزندان معنوی او هستند، در هم شکسته شد.

شکوه ایستادگی مردم فلسطین را بیش از هر زمان دیگری می‌توان دید

از ظرفیت بسیج در دولت انقلابی سیزدهم استفاده شود
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بسیج با ظرفیت بی پایان و بی بدیلش فرصتی است که خصوصا در دولت انقلابی سیزدهم باید از این ظرفیت استفاده کرد.

جاهدی افزود: تاکنون طرح های خوبی از دل مجامع عالی بسیج که در گذشته برگزار شده بیرون آمده که می توان از آنها استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید در نوشتن طرح ها چارچوب علمی رعایت شود به طوری که وضع موجود و وضع مطلوب به علاوه شرح وظایف دستگاه های نقش آفرین و محل تامین بودجه مورد نظر در آنها دیده شود.

او اظهار کرد: اکتفا کردن به بیان کلیات قابل قبول نیست و اگر طرحی مصوب هم شد باید آن را مطالبه کرد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: باید ضمن پرهیز از موازی کاری در اجرای برخی طرح‌ها، به سمت هم افزایی حرکت کنیم و چند طرح طرح اولویت دار مجمع بسیجیان لارستان را تا رسیدن به مرحله اجرا دنبال کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha